Mostrant els elements 1-10 de 33
Avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 (2012)
(, 2012-05)
El volum és el resultat de l’avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 a diferents centres educatius de Catalunya, duta a terme el 2011.
Es presenta el projecte Filosofia 3/18 que ...
Marc conceptual de resolució de problemes per a l'avaluació PISA 2012 (2011)
(, 2011-09)
El volum és la traducció de "PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework", de l'OCDE. És el marc conceptual recomanat per a l'avalució de resolució de problemes al pilotatge de PISA 2012. El document ...
Sistema d'indicadors d'ensenyament: 2015
(, 2015-12-21)
Els indicadors s'organitzen en els quatre blocs habituals: Indicadors de context, de recursos, d’escolarització i processos i de resultats. S'inclou el bloc amb els valors obtinguts en els indicadors ...
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 14
(, 2011-03)
Actualització dels volums anteriors. Inclou els indicadors propis de Catalunya, els indicadors que ens informen de la situació de l'educació als països de l'OCDE i als països que formen part de la Unió ...
Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018 (2017)
(, 2017-06)
Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009.
La ...
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018)
(, 2018-11)
Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua ...
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 17
(, 2013-12)
Aquesta dissetena edició recull les dades de Catalunya corresponents al curs 2011-2012 i les dades internacionals del curs 2010-2011 que figuren a la publicació de l’OCDE "Education at a Glance".
La ...
Els instituts escola: aspectes organitzatius, curriculars i d'orientació (2012)
(, 2012-07)
El volum és l’informe final de la recerca avaluativa, duta a terme en col·laboració amb l’ICE de la UAB, que estudia el funcionament dels instituts escola de Catalunya, divuit centres integrats a ...
PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals (2014)
(, 2014-01)
Síntesi dels marcs conceptuals en què es basen dues avaluacions internacionals per a l’educació primària: l'Estudi Internacional sobre el Progrés en Comprensió Lectora (PIRLS) i l'Estudi Internacional ...
Avaluació del projecte COMconèixer 2014 (2015)
(, 2015-06)
Aquest informe complementa el volum número 8 d'aquesta col·lecció titulat "Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals" (2006) amb les dades corresponents a ...