Escriptura i reflexió sobre la llengua: un camí de doble sentit!: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Ver/Abrir
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Fecha de publicación
2016-09Resumen
Tot i que la gramàtica es treballa a l’escola, es dóna la paradoxa que els alumnes no “la utilitzen” a l’hora de redactar: no veuen la relació entre gramàtica i escriptura. Un enfocament gramaticalista no comporta millores en l’expressió escrita. Pel que sembla, però, tampoc ho fa un enfocament només comunicatiu. En ambdós plantejaments arriba un punt que els textos dels alumnes ja no milloren. Cal posar en funcionament estratègies que permetin convertir la relació entre gramàtica i comunicació en una ruta de doble sentit.
Tipo de documento
Conferencia / Clase
Lengua
Catalán
Palabras clave
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle mitjà - Ensenyament
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle superior - Ensenyament
Extensión
3 fitxers
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Citación
Escriptura i reflexió sobre la llengua: un camí de doble sentit!: educació primària: CM, CS [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia:
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/