Escriptura i reflexió sobre la llengua: un camí de doble sentit!: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Visualitza/Obre
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Data de publicació
2016-09Resum
Tot i que la gramàtica es treballa a l’escola, es dóna la paradoxa que els alumnes no “la utilitzen” a l’hora de redactar: no veuen la relació entre gramàtica i escriptura. Un enfocament gramaticalista no comporta millores en l’expressió escrita. Pel que sembla, però, tampoc ho fa un enfocament només comunicatiu. En ambdós plantejaments arriba un punt que els textos dels alumnes ja no milloren. Cal posar en funcionament estratègies que permetin convertir la relació entre gramàtica i comunicació en una ruta de doble sentit.
Tipus de document
Conferència/Classe
Llengua
Català
Paraules clau
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle mitjà - Ensenyament
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle superior - Ensenyament
Extensió
3 fitxers
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Citació
Escriptura i reflexió sobre la llengua: un camí de doble sentit!: educació primària: CM, CS [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element:
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/