Escriure, per a què?: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Tipo de documento
Conferencia / Clase
Resumen
En la nostra societat, la llengua escrita hi té un paper primordial; cal, doncs, aprofitar-ho per fer-ne descobrir l’ús funcional. Vincular el treball dels diversos gèneres a propòsits i situacions reals, que poden proveir les diverses àrees del currículum, permetrà als alumnes trobar sentit, i motivació, a l’aprenentatge de l’escriptura.
Citación
Escriure, per a què?: educació primària: CM, CS [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016-02Extensión
3 fitxers
Materias (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària - Ensenyament
Palabras clave
Cicle mitjà
Cicle superior
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Escriure, per a què?: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)L’escola ha d’oferir un context on la llengua escrita amb totes les seves funcions formi part de la vida quotidiana. Des d’un inici, l’alumne aprendrà a escriure perquè en tindrà la necessitat, i per ... -
Escriure a raig és escriure?: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-03)La didàctica de l’escrit s’ha de focalitzar, sobretot, en el procés d’escriptura (fases) que facilita l’elaboració de textos adequats a cada situació. Per treballar aquest procés el docent haurà de ... -
Ensenyar a escriure, una responsabilitat compartida: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)A qui correspon l’ensenyament de l’escriptura és una qüestió controvertida, encara per aclarir en moltes escoles. ¿Pertoca als mestres de llengua, només? Els alumnes, que de manera natural empren l’esquema ...