Estratègies de lectura: fer i comprovar hipòtesis [material didàctic] (2016)
Tipo de documento
Otros
Resumen
Fer un ús conscient de les estratègies de lectura permet a l’alumne enfrontar-se amb autonomia a la comprensió d’un text. Elaborar hipòtesis ajustades a la informació que ens dona el text i comprovar-les és una de les estratègies lectores que ajuden més a implicar l’alumne en la lectura. Aquest dossier us permet aprofundir en l’estratègia, i també hi trobareu propostes per treballar-la a l’aula.
Citación
Estratègies de lectura: fer i comprovar hipòtesis [material didàctic]. Elaboració: Equip LIC Consorci d'Educació de Barcelona ciutat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Colaboradores
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016-05Extensión
44
Colección
Saber llegir
Materias (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació primària
Educació primària
Educació secundària obligatòria
Palabras clave
Cicle mitjà
Cicle superior
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Estratègies de lectura: fer connexions [material didàctic] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-10)Una de les estratègies clau per enfrontar-se a la comprensió d’un text és la capacitat d’anar fent connexions entre el text i el lector, entre informacions del mateix text i entre aquest i altres ... -
Estratègies de lectura: resumir [material didàctic] (2015)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2015-01)Resumir requereix temps i esforç per part de l’alumne, i ensenyament per part del docent, ja que no és una activitat espontània i natural. Aquests esforços per aprendre a resumir són necessaris, atès ... -
L'adquisició de vocabulari: estratègies i organitzadors [material didàctic] (2015)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2015-01)Un alumne amb un bon repertori lingüístic té d’entrada un avantatge a l’hora de llegir i comprendre un text. En aquest dossier tractarem de com s’adquireix el lèxic i quin paper juga la lectura en aquesta ...