Estratègies de lectura: fer i comprovar hipòtesis [material didàctic] (2016)
Tipo de documento
Otros
Resumen
Fer un ús conscient de les estratègies de lectura permet a l’alumne enfrontar-se amb autonomia a la comprensió d’un text. Elaborar hipòtesis ajustades a la informació que ens dona el text i comprovar-les és una de les estratègies lectores que ajuden més a implicar l’alumne en la lectura. Aquest dossier us permet aprofundir en l’estratègia, i també hi trobareu propostes per treballar-la a l’aula.
Citación
Estratègies de lectura: fer i comprovar hipòtesis [material didàctic]. Elaboració: Equip LIC Consorci d'Educació de Barcelona ciutat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Documentos
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Colaboradores
Equip LIC Consorci d'Educació de Barcelona ciutat
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016-05Extensión
44
Colección
Saber llegir
Materias (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació primària - Cicle mitjà
Educació primària - Cicle superior
Educació secundària obligatòria
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"Els àlbums i els llibres il·lustrats: una descoberta, diverses veus" [material didàctic]
Badia Cantarero, Mònica; Lladó Mulet, Cecília; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2013) -
Màrius Torres [material didàctic] (2010)
Escudé Baró, Salvador; Loncà Loncà, Andreu; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2010-09)