Estratègies de lectura: fer i comprovar hipòtesis [material didàctic] (2016)
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Colaboradores/as
Equip LIC Consorci d'Educació de Barcelona ciutat
Fecha de publicación
2016-05Resumen
Fer un ús conscient de les estratègies de lectura permet a l’alumne enfrontar-se amb autonomia a la comprensió d’un text. Elaborar hipòtesis ajustades a la informació que ens dona el text i comprovar-les és una de les estratègies lectores que ajuden més a implicar l’alumne en la lectura. Aquest dossier us permet aprofundir en l’estratègia, i també hi trobareu propostes per treballar-la a l’aula.
Tipo de documento
Otros
Versión del documento
Versión publicada
Lengua
Catalán
Palabras clave
Lectura - Comprensió
Educació primària - Cicle mitjà
Educació primària - Cicle superior
Educació secundària obligatòria
Extensión
44
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Colección
Saber llegir
Citación
Estratègies de lectura: fer i comprovar hipòtesis [material didàctic]. Elaboració: Equip LIC Consorci d'Educació de Barcelona ciutat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia:
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/