Estratègies de lectura: fer i comprovar hipòtesis [material didàctic] (2016)
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Col·laboradors/es
Equip LIC Consorci d'Educació de Barcelona ciutat
Data de publicació
2016-05Resum
Fer un ús conscient de les estratègies de lectura permet a l’alumne enfrontar-se amb autonomia a la comprensió d’un text. Elaborar hipòtesis ajustades a la informació que ens dona el text i comprovar-les és una de les estratègies lectores que ajuden més a implicar l’alumne en la lectura. Aquest dossier us permet aprofundir en l’estratègia, i també hi trobareu propostes per treballar-la a l’aula.
Tipus de document
Altres
Versió del document
Versió publicada
Llengua
Català
Paraules clau
Lectura - Comprensió
Educació primària - Cicle mitjà
Educació primària - Cicle superior
Educació secundària obligatòria
Extensió
44
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Col·lecció
Saber llegir
Citació
Estratègies de lectura: fer i comprovar hipòtesis [material didàctic]. Elaboració: Equip LIC Consorci d'Educació de Barcelona ciutat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element:
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/