Show simple item record
dc.contributor | Equip LIC Consorci d'Educació de Barcelona ciutat | |
dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics | |
dc.date.accessioned | 2022-04-28T09:33:07Z | |
dc.date.available | 2022-04-28T09:33:07Z | |
dc.date.issued | 2016-05 | |
dc.identifier.citation | Estratègies de lectura: fer i comprovar hipòtesis [material didàctic]. Elaboració: Equip LIC Consorci d'Educació de Barcelona ciutat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/2836 | |
dc.description.abstract | Fer un ús conscient de les estratègies de lectura permet a l’alumne enfrontar-se amb autonomia a la comprensió d’un text. Elaborar hipòtesis ajustades a la informació que ens dona el text i comprovar-les és una de les estratègies lectores que ajuden més a implicar l’alumne en la lectura. Aquest dossier us permet aprofundir en l’estratègia, i també hi trobareu propostes per treballar-la a l’aula. | ca |
dc.format.extent | 44 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.relation.ispartofseries | Saber llegir | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Cicle mitjà | ca |
dc.subject.other | Cicle superior | ca |
dc.title | Estratègies de lectura: fer i comprovar hipòtesis [material didàctic] (2016) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Lectura - Comprensió | ca |
dc.subject.lemac | Educació primària | ca |
dc.subject.lemac | Educació primària | ca |
dc.subject.lemac | Educació secundària obligatòria | ca |
Files in this item
- Name:
- estrategies_lectura_fer_compro ...
- Size:
- 2.598Mb
- Format:
- PDF
- Description:
- Estratègies de lectura: fer i ...
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/