Estratègies de lectura: fer i comprovar hipòtesis [material didàctic] (2016)
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Collaborators
Equip LIC Consorci d'Educació de Barcelona ciutat
Publication date
2016-05Abstract
Fer un ús conscient de les estratègies de lectura permet a l’alumne enfrontar-se amb autonomia a la comprensió d’un text. Elaborar hipòtesis ajustades a la informació que ens dona el text i comprovar-les és una de les estratègies lectores que ajuden més a implicar l’alumne en la lectura. Aquest dossier us permet aprofundir en l’estratègia, i també hi trobareu propostes per treballar-la a l’aula.
Document Type
Others
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Lectura - Comprensió
Educació primària - Cicle mitjà
Educació primària - Cicle superior
Educació secundària obligatòria
Extension
44
Publisher
Departament d'Ensenyament
Collection
Saber llegir
Citation
Estratègies de lectura: fer i comprovar hipòtesis [material didàctic]. Elaboració: Equip LIC Consorci d'Educació de Barcelona ciutat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
This item appears in the following Collection(s)
The following license files are associated with this item:
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/