Estratègies de lectura: resumir [material didàctic] (2015)
Document Type
Others
Abstract
Resumir requereix temps i esforç per part de l’alumne, i ensenyament per part del docent, ja que no és una activitat espontània i natural. Aquests esforços per aprendre a resumir són necessaris, atès que repercuteixen directament en la capacitat de comprendre i en les habilitats d’estudiar. En aquest dossier trobareu orientacions per treballar aquesta estratègia tant a primària com a secundària.
Citation
Estratègies de lectura: resumir [material didàctic]. Elaboració: Equip LIC Serveis Territorials de Tarragona. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Collaborators
Equip LIC Serveis Territorials de Tarragona
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2015-01Extension
55
Collection
Saber llegir
Subject (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació primària - Cicle mitjà
Educació primària - Cicle superior
Educació secundària obligatòria
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
Escriure, per a què?: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)En la nostra societat, la llengua escrita hi té un paper primordial; cal, doncs, aprofitar-ho per fer-ne descobrir l’ús funcional. Vincular el treball dels diversos gèneres a propòsits i situacions ... -
"Un món feliç", d'Aldous Huxley [material didàctic]
Gimeno Peláez, Àlex; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2018)