L'adquisició de vocabulari: estratègies i organitzadors [material didàctic] (2015)
Document Type
Others
Abstract
Un alumne amb un bon repertori lingüístic té d’entrada un avantatge a l’hora de llegir i comprendre un text. En aquest dossier tractarem de com s’adquireix el lèxic i quin paper juga la lectura en aquesta adquisició. Es plantejarà quina és la didàctica general per a l’ensenyament del lèxic.
Citation
L'adquisició de vocabulari: estratègies i organitzadors [material didàctic]. Elaboració: Equip LIC Servei Territorial del Baix Llobregat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Collaborators
Equip LIC Servei Territorial del Baix Llobregat
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2015-01Extension
66
Collection
Llegir per aprendre
Subject (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació primària
Educació secundària obligatòria
Keywords
Aprenentatge lèxic
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"Els àlbums i els llibres il·lustrats: una descoberta, diverses veus" [material didàctic]
Badia Cantarero, Mònica; Lladó Mulet, Cecília; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2013) -
Suport lingüístic i social: pautes d'observació: nivells A1, A2 i B1 (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016)