Els verbs amb prefix en l'aprenentatge de l'alemany: un exemple d'aplicació d'estratègies en l'aprenentatge de vocabulari


Document Type
Monograph
Abstract
Es dóna una panoràmica general de la diversitat funcional dels prefixos verbals preposicionals; es fa un llistat dels principals significats de cada prefix relacionats amb el significat original de la preposició; s'inclou una proposta d'activitats per a l'aula on es relaciona aquest tema amb estratègies generals d'aprenentatge de vocabulari; i finalment, es recullen les percepcions dels alumnes i professors pel que fa a la utilitat i l'amenitat de les tasques proposades a l'aula.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citation
Els verbs amb prefix en l'aprenentatge de l'alemany: un exemple d'aplicació d'estratègies en l'aprenentatge de vocabulari. Eulàlia Duñach Fullà. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
136
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Subject (LEMAC)
Documents to download
2.314Mb
2.307Mb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Estratègies d’aprenentatge del vocabulari en anglès: mètode keyword vs. mètode memorístic (2015)
Hernández Subirana, Marta; Camps, Olga (tutora); Institut Joaquim Blume (Esplugues de Llobregat, Catalunya); Consorci de Turisme del Baix Llobregat (2015)