Cinema transversal: el cinema com a eina d'aprenentatge transversal i creatiu, amb algunes propostes de treball per al batxillerat


Document Type
Monograph
Abstract
El treball és una posada al dia de la situació del cinema com a objecte d'estudi i com a eina de treball i de reflexió en l'ensenyament secundari, arreu de l'estat. Tot parteix de la idea d'un aprenentatge competencial i transversal que té molt present la necessitat dels adolescents de donar sortida a les seves emocions i a la seva creativitat.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citation
Cinema transversal: el cinema com a eina d'aprenentatge transversal i creatiu, amb algunes propostes de treball per al batxillerat. Beatriz Comella Dorda. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
2 fitxers
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Subject (LEMAC)
Documents to download
7.950Mb
34.89Mb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Pel·lícules germanòfones com a eina per a l'ensenyament
Barranco Schnitzler, M. Teresa (2009)Objectiu general: Convertir les pel·lícules que habitualment els aprenents només associen amb diversió i distracció, en un guany lingüístic, cultural i social. És a dir, transformar el relat fílmic en ... -
La literatura catalana: una eina per a la integració de l'alumnat nouvingut i pel treball de la interculturalitat
Cornelles Pujol, Montserrat (2009)La finalitat d’aquest projecte és poder oferir als professors de llengua i literatura catalanes materials apropiats per als alumnes nouvinguts de 3r i 4t d’ESO quan es treballa la part del currículum ... -
Orient-occident, mirades creuades: el cinema com a eina pel desenvolupament de les competències i habilitats socials, potenciador del diàleg intercultural
Carles Herrero, Inés (2009)El treball consta de dues parts, una justificació teòrica dels diferents conceptes que componen el marc teòric sobre el diàleg intercultural i la filmografia seleccionada i ordenada en funció de la ...