Estratègies d’aprenentatge del vocabulari en anglès: mètode keyword vs. mètode memorístic (2015)
Document Type
Others
Document version
Published version
Note
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb el Consorci de Turisme del Baix Llobregat
Citation
Estratègies d’aprenentatge del vocabulari en anglès: mètode keyword vs. mètode memorístic. Autora: Marta Hernández Subirana. Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2015.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Publication date
2015Extension
61
Collection
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat; 2014-2015
Treballs de recerca de Batxillerat
Subject (LEMAC)
Batxillerat - Investigació
Anglès - Vocabulari - Ensenyament
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Els verbs amb prefix en l'aprenentatge de l'alemany: un exemple d'aplicació d'estratègies en l'aprenentatge de vocabulari (2009)
Duñach i Fullà, Eulàlia (2009)Es dóna una panoràmica general de la diversitat funcional dels prefixos verbals preposicionals; es fa un llistat dels principals significats de cada prefix relacionats amb el significat original de la ... -
Aprenentatge i ensenyament del vocabulari (2020)
Teberosky Coronado, Ana (2020-02) -
Estratègies de recolzament psicològic i emocional per als processos acadèmics (2016)
Torà Navarro, Elena; Pallejà Rosich, Glòria (tutora); Institut Joaquim Rubió i Ors (Sant Boi de Llobregat, Catalunya); Fundació Orienta (2016)