Estratègies d’aprenentatge del vocabulari en anglès: mètode keyword vs. mètode memorístic (2015)
Document Type
Others
Document version
Published version
Note
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb el Consorci de Turisme del Baix Llobregat
Citation
Estratègies d’aprenentatge del vocabulari en anglès: mètode keyword vs. mètode memorístic. Autora: Marta Hernández Subirana. Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2015.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Publication date
2015Extension
61 p.
Collection
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat; 2014-2015
Treballs de recerca de Batxillerat
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Els verbs amb prefix en l'aprenentatge de l'alemany: un exemple d'aplicació d'estratègies en l'aprenentatge de vocabulari
Duñach i Fullà, Eulàlia (2009)Es dóna una panoràmica general de la diversitat funcional dels prefixos verbals preposicionals; es fa un llistat dels principals significats de cada prefix relacionats amb el significat original de la ... -
Estratègies de recolzament psicològic i emocional per als processos acadèmics (2016)
Torà Navarro, Elena; Pallejà Rosich, Glòria (tutora); Institut Joaquim Rubió i Ors (Sant Boi de Llobregat, Catalunya); Fundació Orienta (2016) -
El futur a les teves mans... i a la teva butxaca! Comparativa del preu que ha de pagar un estudiant català a una universitat pública a França i a Catalunya (2015)
Santiago Salado, Marta; Santolaria, Vicky (tutora); Institut Joanot Martorell (Esplugues de Llobregat, Catalunya); Innobaix (2015)