Els verbs amb prefix en l'aprenentatge de l'alemany: un exemple d'aplicació d'estratègies en l'aprenentatge de vocabulari


Tipo de documento
Monografía
Resumen
Es dóna una panoràmica general de la diversitat funcional dels prefixos verbals preposicionals; es fa un llistat dels principals significats de cada prefix relacionats amb el significat original de la preposició; s'inclou una proposta d'activitats per a l'aula on es relaciona aquest tema amb estratègies generals d'aprenentatge de vocabulari; i finalment, es recullen les percepcions dels alumnes i professors pel que fa a la utilitat i l'amenitat de les tasques proposades a l'aula.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citación
Els verbs amb prefix en l'aprenentatge de l'alemany: un exemple d'aplicació d'estratègies en l'aprenentatge de vocabulari. Eulàlia Duñach Fullà. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2009Extensión
136
Colección
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
2.314Mb
2.307Mb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [63]
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Estratègies d’aprenentatge del vocabulari en anglès: mètode keyword vs. mètode memorístic (2015)
Hernández Subirana, Marta; Camps, Olga (tutora); Institut Joaquim Blume (Esplugues de Llobregat, Catalunya); Consorci de Turisme del Baix Llobregat (2015)