Show simple item record

dc.contributor.authorDuñach i Fullà, Eulàlia
dc.date.accessioned2022-02-04T10:41:42Z
dc.date.available2022-02-04T10:41:42Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationEls verbs amb prefix en l'aprenentatge de l'alemany: un exemple d'aplicació d'estratègies en l'aprenentatge de vocabulari. Eulàlia Duñach Fullà. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2517
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09ca
dc.description.abstractEs dóna una panoràmica general de la diversitat funcional dels prefixos verbals preposicionals; es fa un llistat dels principals significats de cada prefix relacionats amb el significat original de la preposició; s'inclou una proposta d'activitats per a l'aula on es relaciona aquest tema amb estratègies generals d'aprenentatge de vocabulari; i finalment, es recullen les percepcions dels alumnes i professors pel que fa a la utilitat i l'amenitat de les tasques proposades a l'aula.ca
dc.format.extent136ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2008-2009
dc.titleEls verbs amb prefix en l'aprenentatge de l'alemany: un exemple d'aplicació d'estratègies en l'aprenentatge de vocabulari (2009)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacInnovació educativaca
dc.subject.lemacAlemany - Adquisicióca


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint