Quins efectes ha tingut el tancament d’escoles i el confinament en l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya? (2021)
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Citación
Quins efectes ha tingut el tancament d’escoles i el confinament en l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya?. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2021-03Extensión
2
Colección
Tast de dades. CSASE; 24
Materias (LEMAC)
Alumnes d'ensenyament secundari
Confinament
COVID-19 (Malaltia)
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...