Quins efectes ha tingut el tancament d’escoles i el confinament en l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya?
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Citació
Quins efectes ha tingut el tancament d’escoles i el confinament en l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya?. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2021-03Extensió
2
Col·lecció
Tast de dades. CSASE; 24
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Efectes del confinament en l’alumnat de quart d’ESO
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-05)Aquest informe és el resultat de l’anàlisi d’un qüestionari sobre el confinament que es va aplicar al tombant del 2020-2021 a l’alumat de quart d’ESO. S’hi recullen dades sobre el context familiar i ... -
Com han canviat els resultats d’aprenentatge en l’alumnat de 4t d’ESO amb el tancament dels centres?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-06) -
L'impacte del confinament en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO: curs 2020-2021
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-06)Informe que analitza els efectes del tancament dels centres educatius sobre el sistema educatiu a Catalunya. El CSASE ha elaborat un qüestionari de confinament per a l’alumnat de 4t d’ESO que s’ha ...