Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2021-02-22T15:45:44Z
dc.date.available2021-02-22T15:45:44Z
dc.date.issued2021-02
dc.identifier.citationL’alumnat desfavorit és resilient en comprensió lectora a Catalunya? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/1254
dc.format.extent2ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTast de dades. CSASE;23
dc.titleL’alumnat desfavorit és resilient en comprensió lectora a Catalunya? (2021)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativa - Catalunyaca
dc.subject.lemacEnsenyament - Catalunya - Estadístiquesca
dc.subject.lemacIndicadors educatius - Catalunyaca
dc.subject.lemacLectura - Comprensió - Avaluacióca


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

  • CSA sèrie - Tast de dades [51]
    Notes breus amb dades d'avaluació rellevants que afecten aspectes concrets del sistema educatiu català

Mostrar el registro sencillo del ítem


Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir