. Obre en una nova finestra.Logo gencat
Menú
  • Imatge usuariInicia sesión. Obre en una nova finestra.
  • Imatge menúContacto
  • Menú idioma Idioma: esfletxa cap avallfletxa cap avall
    • Català
    • English
Cercador

RDE - Repositorio del Departamento de Educación y Formación Profesional

  • Principal
  • Información sobre el repositorio
. Obre en una nova finestra.Logotip de la Generalitat

|RDE - Repositorio del Departamento de Educación y Formación Profesional

Imatge capçalera
  • Principal 
  • Escola Superior de Música de Catalunya 
  • ESM sèrie - TFG 
  • Ver ítem 

Ver ítem 

  • Compartir en Twitter
  • Compartir en Facebook
  • Compartir en Telegram
  • Compartir en WhatsApp
  • Imprimir
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Escena col·lectiva transdisciplinària: una aproximació didàctica a l'aula de música


< Anterior
Siguiente >
 


URI http://hdl.handle.net/20.500.12694/7140
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Resum
La transdisciplinarietat no és un fenomen nou, però la seva aplicació real en els camps artístics i educatius no té el seguiment ni la justificació que mereix. Aquest TFG analitza una proposta de creació col·lectiva transdisciplinària dins de l’àmbit de l’educació superior artística que pot servir de model per a aplicacions posteriors en altres àmbits.

Resumen
La transdisciplinariedad no es un fenómeno nuevo, pero su aplicación real en los campos artísticos y educativos no tiene el seguimiento ni la justificación que merece. Este TFG analiza una propuesta de creación colectiva transdisciplinaria dentro del ámbito de la educación superior artística que puede servir de modelo para aplicaciones posteriores en otros ámbitos.

Abstract
Transdisciplinarity is not a new phenomenon, but its real application in the fields of education and artistic creation doesn’t have the following and the justification it deserves. This TFG analizes a proposal of transdisciplinary collective creation within the area of artistic university education. This work can be a model for further research in other areas and levels.

Autor/a
Blanco Aloy, Cristina
Colaboradores
Escola Superior de Música de Catalunya
García Vázquez, Luis
Lengua
Catalán
Fecha de publicación
2015-07-09
Extensión
172 p.
Materias (LEMAC)
Música--Ensenyament universitari
Didàctica
Palabras clave
TFG Pedagogia
Mostrar el registro completo del ítem

Documentos para descargar

Thumbnail

PF Cristina Blanco Aloy.pdf

10.20Mb

Thumbnail

Anar i venir_Beckett.pdf

4.494Mb

Thumbnail

1A Diari personal de les sessions.pdf

122.1Kb

Thumbnail

1 Vídeo APL-SES-PRE.pdf

84.63Kb

Thumbnail

2. Vídeo APL-SES-1.pdf

111.4Kb

Thumbnail

3. Vídeo APL-SES-2.pdf

277.0Kb

Thumbnail

4. Vídeo APL-SES-3.pdf

82.28Kb

Thumbnail

5.Vídeo APL-SES-4.pdf

326.9Kb

Thumbnail

6.Vídeo APL-SES-5.pdf

118.6Kb

Thumbnail

7.Vídeo APL-SES-6.pdf

80.65Kb

Thumbnail

8. Vídeo APLI-SES-7.pdf

100.3Kb

Thumbnail

9. Vídeo APL-SES-8.pdf

67.77Kb

Thumbnail

programa presentació.pdf

417.3Kb

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

  • ESM sèrie - TFG [237]

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/

Ítems relacionados

Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.

  • Thumbnail

    El so dels objectes: projecte de creació col·lectiva pel foment de la interacció social a Vila-rodona 

    Santasmasas Rabadà, Neus (2018-06)
    Aquest treball ha consistit en la posada en pràctica d’un programa d’intervenció socioeducativa amb famílies del municipi de Vila-rodona, amb totes les seves fases: disseny, aplicació i avaluació. Aquest ...
    This work has consisted of the implementation of a social-educative intervention program with families of the municipality of Vila-rodona, with all their parts: design, application and evaluation. This ...
    Este trabajo ha consistido en la puesta en práctica de un programa de intervención socio-educativa con familias del municipio de Vila-rodona, con todas sus fases: diseño, aplicación y evaluación. Este ...
  • Thumbnail

    Revisió, correcció i millora col·lectiva d'una faula: experiència d'escriptura [activitat] 

    Departament d'Ensenyament; Escola El Miracle (Tarragona, Catalunya) (2017-03)
    Els alumnes de 5è han treballat les faules durant el segon trimestre. A més, un dia a la setmana, durant 30’, fan de padrins de lectura d’alumnes de segon. Engrescats amb les faules creades, decideixen ...
  • Thumbnail

    Recollir-se i ressonar per capgirar : una investigació autobiogràfica envers la transformació, personal i col·lectiva, en participar d'un projecte comunitari amb persones amb discapacitat 

    Sagalés Carbonell, Mireia; Xaubet Piferrer, Anna (2022-06)
    “Recollir-se i ressonar per capgirar” és un treball que recull una investigació autobiogràfica al voltant de la participació en el projecte Komorebi, un projecte comunitari dut a terme en un centre ...
    “Recollir-se i ressonar per capgirar” is a project that includes an autobiographical investigation around our participation in the Komorebi Project, a community project carried out in a special education ...
    “Recollir-se i ressonar per capgirar” es un trabajo que recoge una investigación autobiográfica alrededor de la participación en el Proyecto Komorebi, un proyecto comunitario llevado a cabo en un ...

Visualiza

Todo el repositorioPor ámbitos y coleccionesPor autor/aPor títuloPor tipo de documentoPor materiaPor fecha de publicaciónEsta colecciónPor autor/aPor títuloPor tipo de documentoPor materiaPor fecha de publicación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Sigue las redes sociales del Departamento de Educación y Formación Profesional:

  • Icona de Twitter
  • Icona de Facebook
  • Icona d'Instagram
  • Icona de LinkedIn
  • Icona de Youtube
  • Icona de compartir
Logo generalitat
  • Aviso legal
  • Accesibilidad
  • Política de cookies
  • Mapa web