Recollir-se i ressonar per capgirar
Document Type
Project / Final year job or degree
Abstract
“RECOLLIR-SE I RESSONAR PER CAPGIRAR” és un treball que recull una investigació
autobiogràfica al voltant de la participació en el projecte Komorebi, un projecte comunitari
dut a terme en un centre d’educació especial de la ciutat de Mataró. Després d’una fase
d’investigació entorn l’impacte dels projectes comunitaris en la societat i les necessitats
educatives especials, hem decidit investigar en primera persona quins canvis ens genera,
personalment i professional, participar d’un projecte d’aquestes característiques. Així doncs,
aquesta investigació, emmarcada dins del paradigma de la complexitat, pretén deixar
constància de les transformacions que han aflorat durant tot el procés i participació del
projecte.
“RECOLLIR-SE I RESSONAR PER CAPGIRAR” es un trabajo que recoge una investigación
autobiográfica alrededor de la participación en el Proyecto Komorebi, un proyecto
comunitario llevado a cabo en un centro de educación especial de la ciudad de Mataró.
Después de una fase de investigación en torno al impacto de los proyectos comunitarios en
la sociedad y las necesidades educativas especiales, hemos decidido investigar en primera
persona qué cambios nos genera personal y profesionalmente, participar en un proyecto de
estas características. Así pues, esta investigación, enmarcada dentro del paradigma de la
complejidad, pretende dejar constancia de las transformaciones que han aflorado durante
todo el proceso y participación del proyecto.
ABSTRACT
“RECOLLIR-SE I RESSONAR PER CAPGIRAR” is a project that includes an
autobiographical investigation around our participation in the Komorebi Project, a community
project carried out in a special education centre in the city of Mataró. After a research period
on the impact of community projects on society and special education needs, we have
decided to investigate first-hand the changes that it generates for us, personally and
professionally, to participate in a project of this nature. Therefore, this research, framed
within the paradigm of complexity, aims to show the transformations that have emerged
throughout all the process and participation of the project.
Language
Catalan
Publication date
2022-06Extension
344 p.
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
- ESM sèrie - TFG i TFM [250]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
BAULA, de l'escola al barri : un projecte d'art comunitari per a la transformació social
Brossa Ordóñez, Marta; Puig Canal, Anna; Reguant Vila, Marc (2015-07-15)‘BAULA, de l’escola al barri’ és un projecte d’art comunitari pensat per ajudar a la construcció social del barri de Roquetes – districte de Nou Barris, Barcelona – a partir de l’actuació dins del marc ...‘BAULA, de la escuela al barrio’ es un proyecto de arte comunitario pensado para ayudar en la construcción social del barrio de Roquetes – distrito de Nou Barris, Barcelona – a partir de la actuación ...‘BAULA, from the school to the neighborhood’ is a community arts project created in order to boost the social construction of Roquetes area – in Nou Barris district, in Barcelona – from the action done ...