Revisió, correcció i millora col·lectiva d'una faula: experiència d'escriptura [activitat]
Document Type
Others
Abstract
Els alumnes de 5è han treballat les faules durant el segon trimestre. A més, un dia a la setmana, durant 30’, fan de padrins de lectura d’alumnes de segon. Engrescats amb les faules creades, decideixen fer grups per representar-les als fillols. L’activitat explica el procés de revisió i de millora dels textos. S’hi presenta, amb detall, el procediment de treball emprat per la mestra per revisar els continguts de les diverses propietats textuals.
Citation
Revisió, correcció i millora col·lectiva d'una faula: experiència d'escriptura [activitat]. Tarragona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola El Miracle, 2017.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2017-03Extension
10 p.
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Revisió col·lectiva d'un text expositiu: experiència d'escriptura [activitat]
Muntal Vila, Núria (2018-04)Els alumnes de 4t han treballat els sentits a l’àrea de coneixement del medi natural. Com a activitat de síntesi i resum, la mestra planteja la redacció individual d’un text, de tipus informatiu-expositiu. ... -
Fem la circular del teatre de 6è: revisió col·lectiva guiada: experiència d'escriptura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Meléndez, Anna; Oriol, Neus; Escola Gitanjali (Badalona, Catalunya) (2017-03)Els alumnes de 6è han d’escriure una circular per convidar les famílies a l’obra de teatre que representaran. La mestra aprofita aquesta situació perquè els alumnes aprofundeixin en el gènere de la ... -
Revisió, correcció i millora de textos: experiència d'escriptura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Parra Martínez, Anna; Escola Sant Llorenç del Munt (Sant Llorenç del Munt, Catalunya) (2018-04)Els alumnes de cicle superior (5è de primària) revisen col·lectivament, amb el guiatge de la mestra, les propietats textuals d’un text argumentatiu sobre la importància de dur una vida saludable.