Escena col·lectiva transdisciplinària: una aproximació didàctica a l'aula de música


Document Type
Project / Final year job or degree
Resum
La transdisciplinarietat no és un fenomen nou, però la seva aplicació real en els camps artístics i educatius no té el seguiment ni la justificació que mereixeria. Aquest TFG analitza una proposta de creació col·lectiva transdisciplinària dins de l’àmbit de l’educació superior artística, que pot servir de model per a aplicacions posteriors en altres àmbits.Resumen
La transdisciplinariedad no es un fenómeno nuevo, pero su aplicación real en los campos artísticos y educativos no tiene el seguimiento ni la justificación que merecería. Este TFG analiza una propuesta de creación colectiva transdisciplinaria dentro del ámbito de la educación superior artística, que puede servir de modelo para aplicaciones posteriores en otros ámbitos.Abstract
Transdisciplinarity is not a new phenomenon, but its real application in the fields of education and artistic creation lacks the attention and justification it deserves. This TFG analyzes a proposal of transdisciplinary collective creation within the area of artistic higher education. This work can serve as a model for further research in other areas and educational levels.Author
Language
Catalan
Publication date
2015-07-09Extension
172 p.
Subject (LEMAC)
Keywords
Recommended citation
This citation was generated automatically.
Documents to download
10.20Mb
4.494Mb
84.63Kb
111.4Kb
277.0Kb
82.28Kb
326.9Kb
118.6Kb
80.65Kb
100.3Kb
67.77Kb
417.3Kb
This item appears in the following Collection(s)
- ESM sèrie - TFG [237]
Rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
El so dels objectes: projecte de creació col·lectiva pel foment de la interacció social a Vila-rodona
Santasmasas Rabadà, Neus (2018-06)Aquest treball ha consistit en la posada en pràctica d’un programa d’intervenció socioeducativa amb famílies del municipi de Vila-rodona, amb totes les seves fases: disseny, aplicació i avaluació. Aquest ...Este trabajo ha consistido en la puesta en práctica de un programa de intervención socioeducativa con familias del municipio de Vila-rodona, con todas sus fases: diseño, aplicación, y evaluación. Este ...This work consisted of the implementation of a socio-educational intervention program with families in the municipality of Vila-rodona, with all its phases: design, application, and evaluation. This ... -
Recollir-se i ressonar per capgirar : una investigació autobiogràfica envers la transformació, personal i col·lectiva, en participar d'un projecte comunitari amb persones amb discapacitat
Sagalés Carbonell, Mireia; Xaubet Piferrer, Anna (2022-06)“Recollir-se i ressonar per capgirar” és un treball que recull una investigació autobiogràfica al voltant de la participació en el projecte Komorebi, un projecte comunitari dut a terme en un centre ...“Recollir-se i ressonar per capgirar” es un trabajo que recoge una investigación autobiográfica alrededor de la participación en el Proyecto Komorebi, un proyecto comunitario llevado a cabo en un centro ...“Recollir-se i ressonar per capgirar” is a project that includes an autobiographical investigation regarding our participation in the Komorebi Project, a community project carried out in a special ... -
Revisió, correcció i millora col·lectiva d'una faula: experiència d'escriptura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Escola El Miracle (Tarragona, Catalunya) (2017-03)Els alumnes de 5è han treballat les faules durant el segon trimestre. A més, un dia a la setmana, durant 30’, fan de padrins de lectura d’alumnes de segon. Engrescats amb les faules creades, decideixen ...
















