Escena col·lectiva transdisciplinària: una aproximació didàctica a l'aula de música


Document Type
Project / Final year job or degree
Abstract
La transdisciplinarietat no és un fenomen nou, però la seva aplicació real en els camps artístics i educatius no té el seguiment ni la justificació que mereix. Aquest TFG analitza una proposta de creació col·lectiva transdisciplinària dins de l’àmbit de l’educació superior artística que pot servir de model per a aplicacions posteriors en altres àmbits.
La transdisciplinariedad no es un fenómeno nuevo, pero su aplicación real en los campos artísticos y educativos no tiene el seguimiento ni la justificación que merece. Este TFG analiza una propuesta de creación colectiva transdisciplinaria dentro del
ámbito de la educación superior artística que puede servir de modelo para aplicaciones posteriores en otros ámbitos.
Transdisciplinarity is not a new phenomenon, but it’s real application in the fields of education and artistic creation doesn’t have the following and the justification it deserves. This TFG analizes a proposal of transdisciplinary collective creation within
the area of artistic university education. This work can be a model for further research in other areas and levels.
Author
Language
Catalan
Publication date
2015-07-09Extension
172 p.
Subject (LEMAC)
Documents to download
10.20Mb
4.494Mb
84.63Kb
111.4Kb
277.0Kb
82.28Kb
326.9Kb
118.6Kb
80.65Kb
100.3Kb
67.77Kb
417.3Kb
This item appears in the following Collection(s)
- ESM sèrie - TFG i TFM [250]
Rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
El so dels objectes: projecte de creació col·lectiva pel foment de la interacció social a Vila-rodona
Santasmasas Rabadà, Neus (2018-06)Aquest treball ha consistit en la posada en pràctica d’un programa d’intervenció socioeducativa amb famílies del municipi de Vila-rodona, amb totes les seves fases: disseny, aplicació i avaluació. Aquest ...Este trabajo ha consistido en la puesta en práctica de un programa de intervención socio-educativa con familias del municipio de Vila-rodona, con todas sus fases: diseño, aplicación y evaluación. Este ...This work has consisted in the implementation of a social-educative intervention programme with families of the municipality of Vila-rodona, with all their parts: design, application and evaluation. ... -
Revisió, correcció i millora col·lectiva d'una faula: experiència d'escriptura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Escola El Miracle (Tarragona, Catalunya) (2017-03)Els alumnes de 5è han treballat les faules durant el segon trimestre. A més, un dia a la setmana, durant 30’, fan de padrins de lectura d’alumnes de segon. Engrescats amb les faules creades, decideixen ... -
El cervell a l’escenari: una aproximació a l’estudi del cervell, amb les implicacions que té tant per a la pràctica com per a la pedagogia de la música
Coll, Xavier, 1960- (2017-02-22)Aquest treball vol ser una aproximació a l’estudi del cervell, des del punt de vista neurològic i psicològic, amb les implicacions que té tant per a la pràctica com per a la pedagogia de la música. S’ha ...Este trabajo pretende ser una aproximación al estudio del cerebro, desde el punto de vista neurológico y psicológico, con las implicaciones que tiene tanto para la práctica como para la pedagogía de la ...This work aims to be an approach to the study of the brain, from both a neurological and psychological point of view, with reference to the implications for the practice and pedagogy of music. It will ...