Show simple item record
dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
dc.date.accessioned | 2020-10-28T10:40:36Z | |
dc.date.available | 2020-10-28T10:40:36Z | |
dc.date.issued | 2016-01 | |
dc.identifier.citation | PIRLS 2016: síntesi del marc conceptual i ítems alliberats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/648 | |
dc.description | Es basa en els ítems i marc conceptual publicats per l'IEA, International Association for the Evaluation of Educational Achievement. | ca |
dc.description.abstract | Aquest volum està especialment dirigit als mestres d'educació primària. El seu objectiu és donar a conèixer les proves de comprensió lectora PIRLS, a través dels textos i les preguntes utilitzats en els seus estudis. Per això s'hi reuneixen tots els textos i preguntes que la IEA ha fet públics de les edicions del 2006 i del 2011, amb la voluntat que proporcionin als mestres uns models de reflexió i millora en les activitats d'ensenyament i d'avaluació de la comprensió lectora. El document presenta els fonaments generals de l'estudi PIRLS, inclou una síntesi del marc conceptual PIRLS 2016, publicat per la IEA, seguidament s'agrupen els textos i els ítems alliberats de les edicions PIRLS 2006 i 2011 i finalment es proporcionen els criteris de correcció de les preguntes obertes. Cada un dels textos s'acompanya de quadres descriptius de l'activitat, del percentatge d'encerts obtingut per l'alumnat d’Espanya i la mitjana internacional del percentatge d'encerts. | ca |
dc.format.extent | 193 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.relation | http://hdl.handle.net/20.500.12694/650 | |
dc.relation | http://hdl.handle.net/20.500.12694/649 | |
dc.relation.ispartofseries | Documents. CSASE;34 | |
dc.rights | Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject.other | Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS) | |
dc.title | PIRLS 2016: síntesi del marc conceptual i ítems alliberats (2016) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/report | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Avaluació educativa | ca |
dc.subject.lemac | Indicadors educatius | ca |
dc.subject.lemac | Lectura - Comprensió - Avaluació | ca |
Files in this item
- Name:
- documents_csase_34.pdf
- Size:
- 21.50Mb
- Format:
- PDF
- Description:
- PIRLS 2016: síntesi del marc ...
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/