Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2020-10-28T10:40:36Z
dc.date.available2020-10-28T10:40:36Z
dc.date.issued2016-01
dc.identifier.citationPIRLS 2016: síntesi del marc conceptual i ítems alliberats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.ca
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/648
dc.descriptionEs basa en els ítems i marc conceptual publicats per l'IEA, International Association for the Evaluation of Educational Achievement.ca
dc.description.abstractAquest volum està especialment dirigit als mestres d'educació primària. El seu objectiu és donar a conèixer les proves de comprensió lectora PIRLS, a través dels textos i les preguntes utilitzats en els seus estudis. Per això s'hi reuneixen tots els textos i preguntes que la IEA ha fet públics de les edicions del 2006 i del 2011, amb la voluntat que proporcionin als mestres uns models de reflexió i millora en les activitats d'ensenyament i d'avaluació de la comprensió lectora. El document presenta els fonaments generals de l'estudi PIRLS, inclou una síntesi del marc conceptual PIRLS 2016, publicat per la IEA, seguidament s'agrupen els textos i els ítems alliberats de les edicions PIRLS 2006 i 2011 i finalment es proporcionen els criteris de correcció de les preguntes obertes. Cada un dels textos s'acompanya de quadres descriptius de l'activitat, del percentatge d'encerts obtingut per l'alumnat d’Espanya i la mitjana internacional del percentatge d'encerts.ca
dc.format.extent193ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.relationhttp://hdl.handle.net/20.500.12694/650
dc.relationhttp://hdl.handle.net/20.500.12694/649
dc.relation.ispartofseriesDocuments. CSASE;34
dc.rightsCopyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievementca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherAvaluació educativaca
dc.subject.otherIndicadors educatiusca
dc.subject.otherLectura - Comprensió - Avaluacióca
dc.subject.otherProgress in International Reading Literacy Study (PIRLS)ca
dc.titlePIRLS 2016: síntesi del marc conceptual i ítems alliberats (2016)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/