Marc conceptual de resolució de problemes per a l'avaluació PISA 2012 (2011)
Otros títulos
PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework (2010)
Tipo de documento
Informe
Resumen
El volum és la traducció de "PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework", de l'OCDE. És el marc conceptual recomanat per a l'avalució de resolució de problemes al pilotatge de PISA 2012. El document pot ser modificat de cara a l'avaluació principal en funció dels resultats obtinguts en la prova pilot. El volum inclou ítems de resolució de problemes, alliberats de les edicions anteriors de PISA. Figuren a l'annex 3 i no formen part del document traduït.
Nota
Traducció de "PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework" publicat per l’OCDE (2011).
Citación
Marc conceptual de resolució de problemes per a l'avaluació PISA 2012. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) i Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2011.
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2011-09Extensión
78
Colección
Documents. CSASE; 19
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa
Aprenentatge basat en problemes - Avaluació
Indicadors educatius
Palabras clave
Programme for International Student Assessment (PISA)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Marc conceptual de matemàtiques per a l'avaluació PISA 2012 (2011)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2011-02)La primera part del document és una traducció de "Draft 2012 PISA Mathematics Framework", publicat per l'OCDE (2010). Conté una introducció, amb la definició de competència matemàtica, un capítol dedicat ... -
Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009 (2008)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2008-09)El present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009. -
Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2006 (2007)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2007-03)En el marc de l'OCDE, l'estudi PISA 2006 avalua els coneixements i habilitats de l'alumnat de 15 anys en ciències de la naturalesa (àrea prioritària d'avaluació), comprensió lectora i matemàtiques. El ...