Marc conceptual de resolució de problemes per a l'avaluació PISA 2012 (2011)
Alternative title
PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework (2010)
Document Type
Report
Abstract
El volum és la traducció de "PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework", de l'OCDE. És el marc conceptual recomanat per a l'avalució de resolució de problemes al pilotatge de PISA 2012. El document pot ser modificat de cara a l'avaluació principal en funció dels resultats obtinguts en la prova pilot. El volum inclou ítems de resolució de problemes, alliberats de les edicions anteriors de PISA. Figuren a l'annex 3 i no formen part del document traduït.
Note
Traducció de "PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework" publicat per l’OCDE (2011).
Citation
Marc conceptual de resolució de problemes per a l'avaluació PISA 2012. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) i Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2011.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2011-09Extension
78
Collection
Documents. CSASE; 19
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Aprenentatge basat en problemes - Avaluació
Indicadors educatius
Keywords
Programme for International Student Assessment (PISA)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Marc conceptual de matemàtiques per a l'avaluació PISA 2012 (2011)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2011-02)La primera part del document és una traducció de "Draft 2012 PISA Mathematics Framework", publicat per l'OCDE (2010). Conté una introducció, amb la definició de competència matemàtica, un capítol dedicat ... -
Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009 (2008)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2008-09)El present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009. -
Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2006 (2007)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2007-03)En el marc de l'OCDE, l'estudi PISA 2006 avalua els coneixements i habilitats de l'alumnat de 15 anys en ciències de la naturalesa (àrea prioritària d'avaluació), comprensió lectora i matemàtiques. El ...