Marc conceptual de resolució de problemes per a l'avaluació PISA 2012 (2011)
Altres títols
PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework (2010)
Tipus de document
Informe
Resum
El volum és la traducció de "PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework", de l'OCDE. És el marc conceptual recomanat per a l'avalució de resolució de problemes al pilotatge de PISA 2012. El document pot ser modificat de cara a l'avaluació principal en funció dels resultats obtinguts en la prova pilot. El volum inclou ítems de resolució de problemes, alliberats de les edicions anteriors de PISA. Figuren a l'annex 3 i no formen part del document traduït.
Nota
Traducció de "PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework" publicat per l’OCDE (2011).
Citació
Marc conceptual de resolució de problemes per a l'avaluació PISA 2012. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) i Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2011.
Drets
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE)
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2011-09Extensió
78
Col·lecció
Documents. CSASE;19
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Aprenentatge basat en problemes - Avaluació
Indicadors educatius
Programme for International Student Assessment (PISA)
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Marc conceptual de la competència matemàtica: PISA 2021 (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2020-06)Aquest document és la traducció del marc conceptual de la competència matemàtica, que és el domini prioritari de l'avaluació PISA 2021. Inclou exemples de les proves que s'aplicaran en format electrònic. -
Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018 (2017)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2017-06)Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009. La ... -
PISA: ítems alliberats de competència matemàtica (2014)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2014-05)L'informe presenta 78 unitats d’avaluació de matemàtiques aplicades en les edicions de PISA dels anys 2000, 2003, 2006 i 2012, així com altres unitats utilitzades en els pilotatges previs a aquestes ...