Marc conceptual de resolució de problemes per a l'avaluació PISA 2012 (2011)
Altres títols
PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework (2010)
Tipus de document
Informe
Resum
El volum és la traducció de "PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework", de l'OCDE. És el marc conceptual recomanat per a l'avalució de resolució de problemes al pilotatge de PISA 2012. El document pot ser modificat de cara a l'avaluació principal en funció dels resultats obtinguts en la prova pilot. El volum inclou ítems de resolució de problemes, alliberats de les edicions anteriors de PISA. Figuren a l'annex 3 i no formen part del document traduït.
Nota
Traducció de "PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework" publicat per l’OCDE (2011).
Citació
Marc conceptual de resolució de problemes per a l'avaluació PISA 2012. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) i Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2011.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2011-09Extensió
78
Col·lecció
Documents. CSASE; 19
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Aprenentatge basat en problemes - Avaluació
Indicadors educatius
Paraules clau
Programme for International Student Assessment (PISA)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Marc conceptual de matemàtiques per a l'avaluació PISA 2012 (2011)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2011-02)La primera part del document és una traducció de "Draft 2012 PISA Mathematics Framework", publicat per l'OCDE (2010). Conté una introducció, amb la definició de competència matemàtica, un capítol dedicat ... -
Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009 (2008)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2008-09)El present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009. -
Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2006 (2007)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2007-03)En el marc de l'OCDE, l'estudi PISA 2006 avalua els coneixements i habilitats de l'alumnat de 15 anys en ciències de la naturalesa (àrea prioritària d'avaluació), comprensió lectora i matemàtiques. El ...