Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.contributor.authorOrganització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE)
dc.date.accessioned2020-09-29T08:13:09Z
dc.date.available2020-09-29T08:13:09Z
dc.date.issued2008-09
dc.identifier.citationCompetència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic. Traducció i adaptació: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/559
dc.descriptionTraducció de "Reading Literacy: a Framework for PISA 2009" publicat per l’OCDE (2007).ca
dc.description.abstractEl present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009.ca
dc.format.extent92ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesDocuments. CSASE;12
dc.rightsCopyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiuca
dc.titleCompetència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009 (2008)ca
dc.title.alternativeReading Literacy: a Framework for PISA 2009ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativaca
dc.subject.lemacIndicadors educatiusca
dc.subject.lemacLectura - Comprensió - Avaluacióca
dc.subject.lemacProgramme for International Student Assessment (PISA)ca


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem


Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir