Mostrar el registro sencillo del ítem
Com és una escola on tothom sent que hi pertany? [audiovisual] (2021)
dc.contributor.author | Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2023-11-21T08:35:33Z | |
dc.date.available | 2023-11-21T08:35:33Z | |
dc.date.issued | 2021-05-05 | |
dc.identifier.citation | Com és una escola on tothom sent que hi pertany? [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/4981 | |
dc.description.abstract | El sentiment de pertinença té una relació decisiva amb l’èxit educatiu. En aquest webinar, Kathryn Riley comparteix la importància del diàleg i la veu de tothom en la creació de contextos d’aprenentatge altament inclusius. La reflexió compartida és la base de la construcció dels valors que com a societat defensem. En aquest sentit, allò que no anomenem, no existeix. Kathryn Riley és experta internacional en pertinença en l’àmbit educatiu, i en aquesta ocasió l'acompanya la sociòloga xilena Manuela Mendoza, amb qui treballa estretament. Kathryn Riley i Manuela Mendoza proposen un webinar molt participatiu al voltant dels reptes actuals que tenen les escoles i els docents per crear les condicions per a un sentiment de pertinença. Aquest webinar, "Com és una escola on tothom sent que hi pertany?", s'adreça als docents en general. Podrem entendre millor la importància i el valor de la pertinença en relació a l’èxit educatiu de tots els aprenents i ens inspirarà en la creació de les condicions que promouen el sentiment de pertinença i l’agència de tota la comunitat educativa. I, un cop hem iniciat la conversa sobre pertinença, aquesta paraula i el seu significat, importància i valor ja no quedaran ocults a la mirada en el disseny de contextos d'aprenentatge, en la conversa i en la presa de decisions que orienten una escola on tothom sent que hi pertany. | ca |
dc.format.extent | 2 enregistraments de vídeo | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.title | Com és una escola on tothom sent que hi pertany? [audiovisual] (2021) | ca |
dc.title.alternative | What does a school look like when belonging works? [audiovisual] (2021) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/video | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Educació inclusiva | ca |