Com és una escola on tothom sent que hi pertany? [audiovisual] (2021)
Author
Departament d'Educació
Publication date
2021-05-05Alternative title
What does a school look like when belonging works? [audiovisual] (2021)
Abstract
El sentiment de pertinença té una relació decisiva amb l’èxit educatiu. En aquest webinar, Kathryn Riley comparteix la importància del diàleg i la veu de tothom en la creació de contextos d’aprenentatge altament inclusius. La reflexió compartida és la base de la construcció dels valors que com a societat defensem. En aquest sentit, allò que no anomenem, no existeix.
Kathryn Riley és experta internacional en pertinença en l’àmbit educatiu, i en aquesta ocasió l'acompanya la sociòloga xilena Manuela Mendoza, amb qui treballa estretament.
Kathryn Riley i Manuela Mendoza proposen un webinar molt participatiu al voltant dels reptes actuals que tenen les escoles i els docents per crear les condicions per a un sentiment de pertinença. Aquest webinar, "Com és una escola on tothom sent que hi pertany?", s'adreça als docents en general.
Podrem entendre millor la importància i el valor de la pertinença en relació a l’èxit educatiu de tots els aprenents i ens inspirarà en la creació de les condicions que promouen el sentiment de pertinença i l’agència de tota la comunitat educativa. I, un cop hem iniciat la conversa sobre pertinença, aquesta paraula i el seu significat, importància i valor ja no quedaran ocults a la mirada en el disseny de contextos d'aprenentatge, en la conversa i en la presa de decisions que orienten una escola on tothom sent que hi pertany.
Document Type
Vídeo
Language
Catalan
Keywords
Educació inclusiva
Extension
2 enregistraments de vídeo
Publisher
Departament d'Educació
Citation
Com és una escola on tothom sent que hi pertany? [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.