PISA 2003: ítems alliberats (2005)
Document Type
Report
Abstract
L'estudi PISA 2003, en el qual van participar 41 països i diverses regions europees, va tenir les matemàtiques com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, la comprensió lectora i les ciències de la naturalesa. Catalunya hi va participar amb una mostra de 50 centres. El número 3 de la col·lecció Documents, PISA 2003. Ítems alliberats, presenta els ítems de les proves que no han estat reservats per a comparacions amb altres avaluacions, de manera que es destinen a coneixement públic perquè puguin ser utilitzats pels professionals que ho desitgin. La publicació conté 6 unitats alliberades de matemàtiques de la prova pilot de 2002. De l'estudi PISA 2003 hi ha 21 unitats alliberades de matemàtiques i 10 de resolució de problemes.
Citation
PISA 2003: ítems alliberats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2005.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2005-05Extension
70
Collection
Documents. CSASE; 3
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Tests i proves en educació - Elaboració
Keywords
Programme for International Student Assessment (PISA)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Resultats de l'alumnat de Catalunya i ítems alliberats: informe PISA 2003 (2005)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2005) -
PISA 2000: ítems alliberats (2005)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2005-02)L'estudi PISA 2000, en el qual van participar 32 països, va tenir la comprensió lectora com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, les matemàtiques i les ciències de la naturalesa. ... -
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-11)Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua ...