PISA 2003: ítems alliberats (2005)
Tipus de document
Informe
Resum
L'estudi PISA 2003, en el qual van participar 41 països i diverses regions europees, va tenir les matemàtiques com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, la comprensió lectora i les ciències de la naturalesa. Catalunya hi va participar amb una mostra de 50 centres. El número 3 de la col·lecció Documents, PISA 2003. Ítems alliberats, presenta els ítems de les proves que no han estat reservats per a comparacions amb altres avaluacions, de manera que es destinen a coneixement públic perquè puguin ser utilitzats pels professionals que ho desitgin. La publicació conté 6 unitats alliberades de matemàtiques de la prova pilot de 2002. De l'estudi PISA 2003 hi ha 21 unitats alliberades de matemàtiques i 10 de resolució de problemes.
Citació
PISA 2003: ítems alliberats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2005.
Documents
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2005-05Extensió
70
Col·lecció
Documents. CSASE;3
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Programme for International Student Assessment (PISA) - Elaboració
Tests i proves en educació - Elaboració
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Quin model de funció directiva tenen els centres d'educació secundària a Catalunya? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-12) -
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 7
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2002-11)Aquest informe és una actualització dels que el Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu ha publicat en els darrers anys, i ofereix, a més de les dades de Catalunya, comparacions internacionals ... -
Avaluació diagnòstica de primària: materials per aplicar la prova (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019)