PISA 2000: ítems alliberats (2005)
Tipo de documento
Informe
Resumen
L'estudi PISA 2000, en el qual van participar 32 països, va tenir la comprensió lectora com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, les matemàtiques i les ciències de la naturalesa. Aquest volum presenta els ítems de les proves que no han estat reservats per a comparacions amb altres avaluacions, de manera que es destinen a coneixement públic perquè puguin ser utilitzats pels professionals que ho desitgin. La publicació conté 11 unitats alliberades de comprensió lectora, 5 de matemàtiques i 2 de ciències de la naturalesa.
Citación
PISA 2000: ítems alliberats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2005.
Documentos
Derechos
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2005-02Extensión
63
Colección
Documents. CSASE; 2
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Programme for International Student Assessment (PISA) - Elaboració
Tests i proves en educació - Elaboració
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
L'avaluació de quart d'ESO 2012 (2012)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2012-04)El nou número dels Quaderns d'avaluació està dedicat, de manera íntegra, a la prova de quart d'ESO, que es va aplicar per primera vegada al mes de febrer de 2012. En el primer article del número es ... -
L’avaluació de sisè d’educació primària 2023 (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-10)El Quaderns d’avaluació. 59 presenta els resultats de l’avaluació de sisè d'educació primària corresponent a l’any 2023. Com es fa habitualment, s’hi recullen les puntuacions mitjanes globals, les ... -
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016)