Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2023-10-13T06:23:35Z
dc.date.available2023-10-13T06:23:35Z
dc.date.issued2023-09
dc.identifier.citationPIRLS 2021: síntesi de resultats (2023). Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.ca
dc.identifier.issn2014-797Xca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/4241
dc.description.abstractEl número 55 del Quaderns d'avaluació presenta la síntesi dels resultats de l'avaluació internacional PIRLS, promoguda per la IEA i que, en el cas de Catalunya i l'Estat espanyol, s'hi ha fet per primera vegada en format digital. PIRLS s’aplica a una mostra representativa d’alumnat de nou anys amb una periodicitat quinquennal des del 2001, i se'ls avalua el rendiment en comprensió lectora. En l’edició de 2021, la cinquena des de la seva implantació, hi han participat 57 països d’arreu del món i 8 participants de referència. En aquest cicle d’avaluació, la principal novetat és que l’estudi ha començat la transició per dur a terme les avaluacions en format digital. En aquest sentit, l’avaluació digital ha estat aplicada per 31 països i 1 participant de referència; mentre que els 26 països i 7 participants de referència restants, han optat encara pel format en paper.
dc.format.extent26 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesQuaderns d'avaluació. CSASE;55
dc.subject.otherProgress in International Reading Literacy Study (PIRLS)
dc.titlePIRLS 2021: síntesi de resultats (2023)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativaca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record