Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2023-10-13T06:23:35Z
dc.date.available2023-10-13T06:23:35Z
dc.date.issued2023-09
dc.identifier.citationPIRLS 2021: síntesi de resultats (2023). Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.ca
dc.identifier.issn2014-797Xca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/4241
dc.description.abstractEl número 55 del Quaderns d'avaluació presenta la síntesi dels resultats de l'avaluació internacional PIRLS, promoguda per la IEA i que, en el cas de Catalunya i l'Estat espanyol, s'hi ha fet per primera vegada en format digital. PIRLS s’aplica a una mostra representativa d’alumnat de nou anys amb una periodicitat quinquennal des del 2001, i se'ls avalua el rendiment en comprensió lectora. En l’edició de 2021, la cinquena des de la seva implantació, hi han participat 57 països d’arreu del món i 8 participants de referència. En aquest cicle d’avaluació, la principal novetat és que l’estudi ha començat la transició per dur a terme les avaluacions en format digital. En aquest sentit, l’avaluació digital ha estat aplicada per 31 països i 1 participant de referència; mentre que els 26 països i 7 participants de referència restants, han optat encara pel format en paper.
dc.format.extent26 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesQuaderns d'avaluació. CSASE;55
dc.titlePIRLS 2021: síntesi de resultats (2023)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativa - Catalunyaca
dc.subject.lemacProgress in International Reading Literacy Study (PIRLS)ca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint