Now showing items 161-180 of 452
-
Acompanyar en el creixement personal [audiovisual] (2020)
(2020-04-27)En David Atzet, director del SINS Cardener, ens presenta la proposta de treball del 3r trimestre centrada en la personalització de l’aprenentatge. La proposta parteix dels interessos de l’alumnat amb ... -
Connectats amb les famílies [audiovisual] (2020)
(2020-04-29)L'Escola El Temple de Tortosa és una escola gran amb uns 525 alumnes i unes 450 famílies. El director de l'escola, en Marc Curto, ens explica que el tancament de l'escola els va deixar a tots en una ... -
Reforcem el vincle i aprenem amb reptes? [audiovisual] (2020)
(2020-04-30)La Sílvia Ortíz i en Josep Vilaró, directora i cap d'estudis de l'IE Baldomer Solà, ens expliquen com la nova situació de confinament és una oportunitat per a reflexionar i millorar la tasca educativa. ... -
El CRP i el Servei Educatiu de Zona al costat dels centres [audiovisual] (2020)
(2020-05-08)Davant el repte de l’aprenentatge telemàtic de l’alumnat, les prioritats del CRP Selva I i dels Serveis Educatius de la Noguera són l’acompanyament i el treball en xarxa al costat dels centres per ... -
Una experiència en comunitat entre família i escola [audiovisual] (2020)
(2020-05-06)L’Escola Brasil és un centre d’educació infantil i primària situada al Barri de Sant Martí de Provençals de Barcelona. És una escola que té un total de 360 alumnes i uns 30 professors/es. Les famílies ... -
El Pla Marcell: decidir, conviure i aprendre [audiovisual] (2020)
(2020-05-04)L'Alex Salleras, director de l’Institut Pla Marcell, ens explica com han afrontat el període de confinament i quines han estat les prioritats a que han donat resposta, com han estructurat una proposta ... -
Tecnologia des de casa [audiovisual] (2020)
(2020-05-05)En David Llamas és professor de tecnologia i actualment fa docència a l'Institut Baix Empordà. En aquest webinar ens explica com ha adaptat la seva tasca docent durant el període de confinament, ressaltant ... -
Centre d'adults, fases en moments d'excepcionalitat [audiovisual] (2020)
(2020-05-07)El CFA Bon Pastor està implementant un projecte que té com a objectiu ajudar a l’autonomia de l’alumne i millorar les competències digitals dels professors i també de tot l’alumnat. Per això la seva ... -
Llegim al Joanot: una app per fomentar la lectura [audiovisual] (2020)
(2020-05-11)L'Institut Joanot Martorell és un centre públic de màxima complexitat situat a Esplugues de Llobregat. Acull 470 alumnes entre l’ESO i el Batxillerat, i té un claustre format per 55 professors. L’Antoni ... -
Compartim el moment des de les matèries [audiovisual] (2020)
(2020-05-12)L'Institut La Serra de Mollerussa prioritza en el seu projecte educatiu l'acompanyament i l'acció tutorial en la globalitat de les matèries. Anton Not, professor de llengua castellana i literatura i ... -
Temps i espai per compartir [audiovisual] (2020)
(2020-05-13)Comunicació, espais i temps, rutines i horaris des de la voluntat i l'equitat. La Lourdes Pérez, directora de l'Institut Hipàtia d'Alexandria de Lliçà d'Amunt, ens explica com continuar aprenent des del ... -
Aprenentatge en línia: reconstruint una aplicació pràctica dels 7 principis de l'aprenentatge [audiovisual] (2020)
(2020-05-15)L'IE Teresa Altet de Rubí dialoga per donar resposta com a claustre a la següent qüestió: Hem estat capaços de fer una adaptació d'allò que sustenta el projecte, la seva visió i el seu motor de transformació ... -
Entorns d'aprenentatge orientadors en línia [audiovisual] (2020)
(2020)En Josep Molins, director de l’Institut de Sant Llorenç de Morunys, presenta un model d’entorn d’aprenentatge que facilita l’atenció personalitzada amb l’alumnat i posa en valor la globalització, ... -
L'hora dels vincles: la tutoria en temps de confinament [audiovisual] (2020)
(2020-05-20)L’IES Escola Intermunicipal del Penedès és un centre de secundària de Sant Sadurní d’Anoia que va néixer l’any 1981 i és de titularitat municipal. En aquests moments es troba en procés de traspàs a la ... -
L'artista de la setmana: descobrim, analitzem, creem, compartim [audiovisual] (2020)
(2020-05-19)La Immaculada de Vilassar de Dalt integra en el seu PEC els quatre pilars de l'aprenentatge definits per la Unesco; Aprendre a conèixer, Aprendre a ser, Aprendre a conviure, Aprendre a fer. La Júlia i ... -
Com hem reestablert el contacte amb l'alumnat d'Alfabetització i Llengua en temps de confinament [audiovisual] (2020)
(2020-05-21)Des del CFA Montseny, la Rosa Sambola, ens explica com en aquesta situació d'excepcionalitat s'ha restablert la comunicació amb l'alumnat, especialment en Alfabetització i Llengua catalana. Es fa una ... -
Dóna la nota, encara hi som a temps [audiovisual] (2020)
(2020-05-22)En Josep Biayna i Raquel Ballesteros ens expliquen en què consisteix l’ODS 13 Acció pel clima i com diferents aliances han integrat el Projecte DONA LA NOTA, encara hi som a temps. En David Melgar i en ... -
L'orientació acadèmica i professional en línia [audiovisual] (2020)
(2020-05-25)L’Institut Martí i Franquès és un centre amb 175 anys d’història, que acull l'ESO i el Batxillerat en totes les modalitats. El seu director, en Jordi Satorra, ens explica la importància de la comunicació ... -
Com gestionarem l'aprenentage presencial i en línia [audiovisual] (2020)
(2020-05-26)El Víctor Paz, mestre de 5è de Primària de l'escola Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d'Anoia ens explica en quatre fases i de forma genèrica com gestionava l'aula abans del confinament i de quina forma ... -
L'hivernacle: un entorn d'aprenentatge en línia [audiovisual] (2020)
(2020-05-27)L’Escola Rubén Darío és un centre de màxima complexitat, d’una línia educativa, situat al barri del Raval de Barcelona. La Sheila Gómez i en David Suriñach, que formen part de l’equip impulsor, ens ...