Centre d'adults, fases en moments d'excepcionalitat [audiovisual] (2020)
Document Type
Video
Resum
El CFA Bon Pastor està implementant un projecte que té com a objectiu ajudar a l’autonomia de l’alumne i millorar les competències digitals dels professors i també de tot l’alumnat. Per això la seva directora, Marta Catalán, ens explica com estan gestionant l’organització del centre en aquesta situació d’excepcionalitat, posant especial èmfasi en la comunicació amb l’alumnat. Veurem com superen el repte que presenta per als docents tenir alumnat vulnerable, sense ordinadors i/o connexió d’internet a casa i amb poca competència digital per dur a terme el tercer trimestre.Recommended citation
Centre d'adults, fases en moments d'excepcionalitat [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-05-07Extension
1 enregistrament de vídeo (10 min 32 s)
Subject (LEMAC)
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Compartim el moment des de les matèries [audiovisual] (2020)
(2020-05-12)L'Institut La Serra de Mollerussa prioritza en el seu projecte educatiu l'acompanyament i l'acció tutorial en la globalitat de les matèries. Anton Not, professor de llengua castellana i literatura i ... -
Centres educatius en línia: un abans i un després [audiovisual] (2020)
(2020-06-16)L'Escola Puigberenguer de Manresa fa 38 anys que va iniciar el seu camí pedagògic. Sempre ha estat una escola innnovadora partint de l'experimentació dels seus alumnes i posant l'èmfasi en els processos ... -
El CRP i el Servei Educatiu de Zona al costat dels centres [audiovisual] (2020)
(2020-05-08)Davant el repte de l’aprenentatge telemàtic de l’alumnat, les prioritats del CRP Selva I i dels Serveis Educatius de la Noguera són l’acompanyament i el treball en xarxa al costat dels centres per ...





