Mostrant els elements 221-240 de 452
-
Dels ambients d'aprenentatge als projectes [audiovisual] (2021)
(2021-01-28)Des de l’Escola Camins de Banyoles ens expliquen com organitzen l’aprenentatge a través d’ambients i com acaben articulant projectes a partir del que succeeix a l’aula. -
Com gestionar un laboratori de creació digital com a espai d'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
(2021-02-04)El Centre de formació d’adults Arquitecte Jujol, de Sant Joan Despí, ha començat el curs implementant el projecte GarageLab, un laboratori de creació digital destinat a l’alumnat que cursa el Graduat ... -
Com organitzar el centre en un context d'educació híbrida? [audiovisual] (2021)
(2021-02-11)Tres dels centres que formen part del Projecte pilot d’Educació Híbrida ens expliquen com s’organitzen. El CFA La Garrotxa exposa com funciona la seva aula d'autoformació, l’Institut Vall de Llémena ... -
Ecosistema de startups i talent [audiovisual] (2021)
(2021-02-18)L'Almudena Castillo és gestora de programes de creació d’empreses al Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya. Part de la seva feina consisteix a promocionar el talent emprenedor ... -
Com aprofitar l'entorn per articular l'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
(2021-02-25)L’Escola Decroly de Barcelona treballa amb l'entorn proper i amb elements que provenen de fora de l'escola per articular l'aprenentatge. Situen els elements clau de la pedagogia Decroly i ens expliquen ... -
Personalització dels aprenentatges a la formació d'adults en un centre penitenciari [audiovisual] (2021)
(2021-03-04)El CFA Carme Karr es troba situat al Mòdul educatiu i cultural del Centre Penitenciari de Lledoners, a Sant Joan de Vilatorrada. L'equip directiu ens explica el procés de transformació que han iniciat ... -
El Model Competencial Orientador [audiovisual] (2021)
(2021-03-11)Des de l’Institut Ramon Berenguer IV d’Amposta ens expliquen com van començar a aplicar el Model Competencial Orientador per assegurar una bona transició educativa de l’alumnat. Ens exposen quins són ... -
Un model flexible d'educació híbrida als ensenyaments d'adults [audiovisual] (2021)
(2021-03-18)El CFA de Sant Boi fa temps que ha anat implantant modalitats d’ensenyament semipresencial. Ens expliquen ho han realitzat, com s'han organitzat, quina ha estat la resposta de l’alumnat i els avantatges ... -
IA-WATSOM i #aquíproubullying a l’Institut Escola Lloret de Mar [audiovisual] (2021)
(2021-03-24)Intervenció de l’Institut Escola Lloret de Mar a la I Jornada d’Innovació Avançada ‘Educació i intel·ligència artificial’ per exposar com desenvolupen el Projecte IA-WATSOM al seu centre. El subdirector ... -
IA-WATSOM i les mesures reparadores a l’Escola Els Pins [audiovisual] (2021)
(2021-03-24)Intervenció de l’Escola Els Pins de Castelldefells a la I Jornada d’Innovació Avançada ‘Educació i intel·ligència artificial’ per exposar com desenvolupen el Projecte IA-WATSOM al seu centre. La Rosanna ... -
Com s'han adaptat a la nova situació les comunitats d'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
(2021-03-25)L‘Escola Camí del Clos, de Mataró, i l’Escola Casablanca, de Sant Boi de Llobregat, expliquen quines són les característiques de les seves comunitats d’aprenentatge i com les han adaptat en la situació ... -
Projectes de centre per l'èxit educatiu a favor de l'alumnat (POEFA) [audiovisual] (2021)
(2021-04-08)L’Institut Cristòfol Despuig de Tortosa exposa per què són importants per al centre els projectes que afavoreixin l’èxit educatiu. Es detallen els tipus d’accions que desenvolupen per prevenir el fracàs ... -
L'impacte de la transformació digital en l'entorn escolar [audiovisual] (2021)
(2021-04-22)Liliana Arroyo és doctora en sociologia i especialista en transformació digital i impacte social. Ens parla de l’impacte que suposa la transformació digital en l’entorn escolar, dels conceptes de digitar ... -
Projecte La veu de la Terra: Recursos per al professorat de música [audiovisual] (2021)
(2021-04-29)La veu de la Terra és una proposta per treballar la música a través d’una cantata que consciencia sobre les problemàtiques mediambientals del nostre món. El Camp d’Aprenentatge Pau Casals ha desenvolupat ... -
La tasca docent en educació híbrida [audiovisual] (2021)
(2021-05-06)Presentació del MOOC sobre la tasca docent en l'educació híbrida. En aquest curs massiu d’autoformació s’hi treballen estratègies metodològiques per explorar les possibilitats dels entorns virtuals per ... -
La música com a projecte singular de centre [audiovisual] (2021)
(2021-05-13)L'Escola Malagrida d’Olot ens presenta "Som música", el projecte singular de centre que els permet treballar des de la diversitat cultural i la cohesió social, vincular aprenentatges de diferents àmbits ... -
Recursos i eines digitals per a la matèria de música [audiovisual] (2021)
(2021-05-20)Exemples de com integrar eines digitals audiovisuals i de computació per desenvolupar l’aprenentatge de les competències de l’àmbit artístic en la matèria de música. També de com transformar alguna ... -
Propostes digitals per a la matèria d'educació física [audiovisual] (2021)
(2021-05-27)Propostes virtuals per treballar l'educació física: proposta adaptable a format híbrid per desenvolupar l'activitat física saludable, acompanyada d'una altra per treballar la dimensió comunicativa i ... -
Oferta formativa per a la competència digital docent [audiovisual] (2021)
(2021-06-03)Presentació de les modalitats de formació en competència digital docent i l’oferta formativa en aquest àmbit per a l’estiu 2021 i el curs 2021-2022.