Personalització dels aprenentatges a la formació d'adults en un centre penitenciari [audiovisual] (2021)
Document Type
Video
Abstract
El CFA Carme Karr es troba situat al Mòdul educatiu i cultural del Centre Penitenciari de Lledoners, a Sant Joan de Vilatorrada. L'equip directiu ens explica el procés de transformació que han iniciat aquest curs per personalitzar l’aprenentatge, i ens detalla els canvis metodològics implementats i com la proposta ha estat rebuda pel seu alumnat. Finalment valora si que aquest model pot fer-se extensiu a d’altres centres.
Citation
Personalització dels aprenentatges a la formació d'adults en un centre penitenciari [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2021-03-04Extension
1 enregistrament de vídeo (15 min 14 s)
Subject (LEMAC)
Seminaris
Educació - Investigació
Institucions penitenciàries - Ensenyament
Keywords
Claustre Obert
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
El paper dels centres d'interès en l'aprenentatge en línia [audiovisual] (2020)
(2020-05-29)Durant el curs 2019-20, l’Institut Escola Pallerola comença a funcionar com a tal, amb la incorporació de l’ESO, aglutinant així les tres etapes educatives en el mateix centre. La Victòria Nadal, cap ... -
Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa en el tercer trimestre i l’avaluació de l’alumnat que cursa ensenyaments en centres de formació d’adults davant la prolongació del període de confinament pel Covid 19 (23.04.2020)
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital (2020-04-24) -
Dels ambients d'aprenentatge als projectes [audiovisual] (2021)
(2021-01-28)Des de l’Escola Camins de Banyoles ens expliquen com organitzen l’aprenentatge a través d’ambients i com acaben articulant projectes a partir del que succeeix a l’aula.