Now showing items 1-20 of 92
-
Acompanyar en el creixement personal [audiovisual] (2020)
(2020-04-27)En David Atzet, director del SINS Cardener, ens presenta la proposta de treball del 3r trimestre centrada en la personalització de l’aprenentatge. La proposta parteix dels interessos de l’alumnat amb ... -
Aprenentatge en línia: reconstruint una aplicació pràctica dels 7 principis de l'aprenentatge [audiovisual] (2020)
(2020-05-15)L'IE Teresa Altet de Rubí dialoga per donar resposta com a claustre a la següent qüestió: Hem estat capaços de fer una adaptació d'allò que sustenta el projecte, la seva visió i el seu motor de transformació ... -
L'Art de Parlar: l'Art d'Aprendre Llengües [audiovisual] (2020)
(2020-11-12)Des del CFA Pere Calders de Barcelona, la Muntsa Moral i en Joe Planas ens expliquen com han desenvolupat en el seu centre el programa d'innovació pedagògica L'art de parlar, una proposta conjunta del ... -
L'artista de la setmana: descobrim, analitzem, creem, compartim [audiovisual] (2020)
(2020-05-19)La Immaculada de Vilassar de Dalt integra en el seu PEC els quatre pilars de l'aprenentatge definits per la Unesco; Aprendre a conèixer, Aprendre a ser, Aprendre a conviure, Aprendre a fer. La Júlia i ... -
B. Jenkins: tinkering [audiovisual] (2020)
(2020-12-03)En Ryan Jenkins és educador i cofundador de Wonderful Idea, un estudi creatiu que treballa en l'àmbit STEAM des de la perspectiva del moviment Maker. En Ryan ens explica quines són les eines i les ... -
Break out Edu: motivació digital per aprendre a aprendre [audiovisual] (2020)
(2020-06-09)L’escola Comtes de Lacambra és un centre del Voltreganès que es caracteritza per ser una escola innovadora. La Montse Sanchez, directora del centre i en Felip Cedeño, coordinador TAC ens explicaran com ... -
Càpsules d'aprenentatge personalitzat [audiovisual] (2020)
(2020-04-23)L'Institut Ca n'Oriac és un centre de nova creació situat en el municipi de Sabadell. L'Eulàlia Cervera, directora de l'institut, explica la resposta educativa que han dissenyat de manera col.laborativa ... -
Centre d'adults, fases en moments d'excepcionalitat [audiovisual] (2020)
(2020-05-07)El CFA Bon Pastor està implementant un projecte que té com a objectiu ajudar a l’autonomia de l’alumne i millorar les competències digitals dels professors i també de tot l’alumnat. Per això la seva ... -
Centres educatius en línia: un abans i un després [audiovisual] (2020)
(2020-06-16)L'Escola Puigberenguer de Manresa fa 38 anys que va iniciar el seu camí pedagògic. Sempre ha estat una escola innnovadora partint de l'experimentació dels seus alumnes i posant l'èmfasi en els processos ... -
Cinema en curs: experiència de creació col·lectiva en línia [audiovisual] (2020)
(2020-11-05)Des de l'Institut escola Trinitat Nova de Barcelona i l’associació A Bao A Qu, la Pilar Armengol i la Laia Colell ens expliquen com van adaptar el programa Cinema en curs durant el confinament, per ... -
Coeduca't [audiovisual] (2020)
(2020-04-17)El Webinar de Coeducació i perspectiva de gènere sorgeix del la necessitat de donar visibilitat a la tasca que sobre aquest tema estan desenvolupant els centres educatius conjuntament amb els serveis ... -
Com aprofitar l'entorn per articular l'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
(2021-02-25)L’Escola Decroly de Barcelona treballa amb l'entorn proper i amb elements que provenen de fora de l'escola per articular l'aprenentatge. Situen els elements clau de la pedagogia Decroly i ens expliquen ... -
Com aprofitem l'entorn per fer escola? [audiovisual] (2020)
(2020-11-19)Des de l'Escola Heura, del barri d'Horta de Barcelona, la Sílvia Buil i la Marta Pelay ens expliquen com han obert l'escola a l'entorn i com aprofiten espais exteriors al centre com a espais d'aprenentatge. ... -
Com gestionar un laboratori de creació digital com a espai d'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
(2021-02-04)El Centre de formació d’adults Arquitecte Jujol, de Sant Joan Despí, ha començat el curs implementant el projecte GarageLab, un laboratori de creació digital destinat a l’alumnat que cursa el Graduat ... -
Com gestionarem l'aprenentage presencial i en línia [audiovisual] (2020)
(2020-05-26)El Víctor Paz, mestre de 5è de Primària de l'escola Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d'Anoia ens explica en quatre fases i de forma genèrica com gestionava l'aula abans del confinament i de quina forma ... -
Com hem reestablert el contacte amb l'alumnat d'Alfabetització i Llengua en temps de confinament [audiovisual] (2020)
(2020-05-21)Des del CFA Montseny, la Rosa Sambola, ens explica com en aquesta situació d'excepcionalitat s'ha restablert la comunicació amb l'alumnat, especialment en Alfabetització i Llengua catalana. Es fa una ... -
Com organitzar el centre en un context d'educació híbrida? [audiovisual] (2021)
(2021-02-11)Tres dels centres que formen part del Projecte pilot d’Educació Híbrida ens expliquen com s’organitzen. El CFA La Garrotxa exposa com funciona la seva aula d'autoformació, l’Institut Vall de Llémena ... -
Com s'han adaptat a la nova situació les comunitats d'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
(2021-03-25)L‘Escola Camí del Clos, de Mataró, i l’Escola Casablanca, de Sant Boi de Llobregat, expliquen quines són les característiques de les seves comunitats d’aprenentatge i com les han adaptat en la situació ... -
Compartim el moment des de les matèries [audiovisual] (2020)
(2020-05-12)L'Institut La Serra de Mollerussa prioritza en el seu projecte educatiu l'acompanyament i l'acció tutorial en la globalitat de les matèries. Anton Not, professor de llengua castellana i literatura i ... -
El COMPETIC del CFA Parets no afluixa amb la pandèmia [audiovisual] (2020)
(2020-06-25)En Pep Tura, director del CFA Parets del Vallès i en Lluís Puech us explicaran els estudis d’informàtica, el que a nivell dels centres d’adults és el COMPETIC. La seva sorpresa en aquests moments ...