Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d’ESO? (2023)
Document Type
Article
Document version
Published version
Abstract
Com cada any, des del curs 2015-2016 en què es va avaluar per primera vegada la competència cientificotecnològica en l’alumnat de quart d’ESO, els resultats mostren que les noies obtenen puntuacions més baixes (62,4) que els nois (64,9) en aquesta competència (vegeu Quaderns d’avaluació.53).
L’avaluació de la competència cientificotecnològica s'ha desenvolupat tenint com a referent principal el marc teòric de la prova internacional PISA 2015.
Citation
Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d'ESO? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2023-02Extension
3 p.
Collection
Tast de dades. CSASE; 42
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Ensenyament - Estadístiques
Indicadors educatius
Igualtat d'oportunitats educatives - Educació secundària obligatòria
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
La percepció de la dificultat de les proves de quart d'ESO del 2019 s'associa amb els resultats reals? Què passa amb la bretxa de gènere? (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-07) -
Les expectatives dels altres incideixen en els resultats de l’avaluació de quart d’ESO? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-09) -
Quina és l'evolució de la bretxa entre noies i nois en la competència cientificotecnològica i en la matemàtica de quart d'ESO? (2022)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-03)Aquest tast de dades, igual com es va fer amb l’avaluació de sisè de primària en el Tast de dades 30 , se centra en els canvis en l’evolució de la bretxa de resultats de les competències matemàtica i ...