• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Tast de dades. CSASE
  • View Item
  •   Home
  • Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Tast de dades. CSASE
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d’ESO? (2023)

View/Open
Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d'ESO? (2023) (594.7Kb)
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Publication date
2023-02
URI http://hdl.handle.net/20.500.12694/3593
Abstract
Com cada any, des del curs 2015-2016 en què es va avaluar per primera vegada la competència cientificotecnològica en l’alumnat de quart d’ESO, els resultats mostren que les noies obtenen puntuacions més baixes (62,4) que els nois (64,9) en aquesta competència (vegeu Quaderns d’avaluació.53). L’avaluació de la competència cientificotecnològica s'ha desenvolupat tenint com a referent principal el marc teòric de la prova internacional PISA 2015.
Document Type
Article
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Avaluació educativa - Catalunya
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
Igualtat d'oportunitats educatives - Educació secundària obligatòria
Extension
3 p.
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Tast de dades. CSASE;42
Citation
Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d'ESO? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Tast de dades. CSASE [42]
 


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC