Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d’ESO? (2023)
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Resumen
Com cada any, des del curs 2015-2016 en què es va avaluar per primera vegada la competència cientificotecnològica en l’alumnat de quart d’ESO, els resultats mostren que les noies obtenen puntuacions més baixes (62,4) que els nois (64,9) en aquesta competència (vegeu Quaderns d’avaluació.53).
L’avaluació de la competència cientificotecnològica s'ha desenvolupat tenint com a referent principal el marc teòric de la prova internacional PISA 2015.
Citación
Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d'ESO? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2023-02Extensión
3 p.
Colección
Tast de dades. CSASE;42
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
Igualtat d'oportunitats educatives - Educació secundària obligatòria
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Anàlisi del context de l'alumnat de quart d'ESO: curs 2021-2022 (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-03)Aquest informe sobre el context de l’alumnat de quart d’ESO és complementari de l’Estudi sociodemogràfic i lingüístic de l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya. 2006-2013-2021 (publicat en el número 29 ... -
L’alumnat desfavorit és resilient en comprensió lectora a Catalunya? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-02) -
Estudi PISA 2006: avançament de resultats (2007)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2007-12)El número nou dels Quaderns d'Avaluació presenta l'avançament de resultats de l'estudi PISA 2006, que té les ciències de la naturalesa com a àrea prioritària d'avaluació. L'estudi avalua també les ...