Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d’ESO? (2023)
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Resum
Com cada any, des del curs 2015-2016 en què es va avaluar per primera vegada la competència cientificotecnològica en l’alumnat de quart d’ESO, els resultats mostren que les noies obtenen puntuacions més baixes (62,4) que els nois (64,9) en aquesta competència (vegeu Quaderns d’avaluació.53).
L’avaluació de la competència cientificotecnològica s'ha desenvolupat tenint com a referent principal el marc teòric de la prova internacional PISA 2015.
Citació
Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d'ESO? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2023-02Extensió
3 p.
Col·lecció
Tast de dades. CSASE; 42
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Ensenyament - Estadístiques
Indicadors educatius
Igualtat d'oportunitats educatives - Educació secundària obligatòria
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
La percepció de la dificultat de les proves de quart d'ESO del 2019 s'associa amb els resultats reals? Què passa amb la bretxa de gènere? (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-07) -
Les expectatives dels altres incideixen en els resultats de l’avaluació de quart d’ESO? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-09) -
Quina és l'evolució de la bretxa entre noies i nois en la competència cientificotecnològica i en la matemàtica de quart d'ESO? (2022)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-03)Aquest tast de dades, igual com es va fer amb l’avaluació de sisè de primària en el Tast de dades 30 , se centra en els canvis en l’evolució de la bretxa de resultats de les competències matemàtica i ...