Quina és l'evolució de la bretxa entre noies i nois en la competència cientificotecnològica i en la matemàtica de quart d'ESO? (2022)
Document Type
Article
Document version
Published version
Abstract
Aquest tast de dades, igual com es va fer amb l’avaluació de sisè de primària en el Tast de dades 30 , se centra en els canvis en l’evolució de la bretxa de resultats de les competències matemàtica i cientificotecnològica de l’Avaluació de quart d’ESO.
Citation
Quina és l'evolució de la bretxa entre noies i nois en la competència cientificotecnològica i en la matemàtica de quart d'ESO? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2022-03Extension
2
Collection
Tast de dades. CSASE; 33
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Ensenyament - Estadístiques
Igualtat d'oportunitats educatives
Indicadors educatius
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Quina ha estat l’evolució dels hàbits lectors de les famílies de l’alumnat de quart d’ESO? (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-05) -
Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d’ESO? (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-02)Com cada any, des del curs 2015-2016 en què es va avaluar per primera vegada la competència cientificotecnològica en l’alumnat de quart d’ESO, els resultats mostren que les noies obtenen puntuacions més ... -
Quina percepció té l’alumnat de l’evolució dels usos del català? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-01)