La percepció de la dificultat de les proves de quart d'ESO del 2019 s'associa amb els resultats reals? Què passa amb la bretxa de gènere? (2019)
Document Type
Article
Document version
Published version
Citation
La percepció de la dificultat de les proves de quart d'ESO del 2019 s'associa amb els resultats reals? Què passa amb la bretxa de gènere? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019.
Documents
602.2Kb
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2019-07Extension
2
Collection
Tast de dades. CSASE;7
Subject (LEMAC)
Educació secundària obligatòria - Avaluació - Quart curs
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Diagnòstic de la formació de persones adultes a Catalunya: centres i aules del Departament d'Educació i Universitats, el Departament de Justícia i municipals (2006)
Chacón, Mercè; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2006-05)L'informe analitza en profunditat els nivells de formació de les persones adultes i la política educativa de persones adultes a Catalunya mitjançant un treball de camp desenvolupat en un total de 162 ... -
L’avaluació del sistema educatiu per al 2007: educació primària [presentació] (2007)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2007) -
Qualitat de l'educació infantil als 4 anys (2003)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2003)