Now showing items 1-10 of 19
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 7
(, 2002-11)
Aquest informe és una actualització dels que el Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu ha publicat en els darrers anys, i ofereix, a més de les dades de Catalunya, comparacions internacionals ...
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 8
(, 2004-01)
L'informe inclou les comparacions amb els països de l'OCDE i de la zona euro, i informació relativa als països candidats a entrar a la UE i als països membres de l'espai econòmic europeu. També s'inclouen ...
Sistema d'indicadors d'educació de Catalunya, núm. 10
(, 2006-12)
Aquesta edició del Sistema d'Indicadors d'Educació de Catalunya, homologada als sistemes d'indicadors estatals i internacionals, és una actualització de les nou anteriors. Com en aquestes, a més dels ...
El sistema educatiu finlandès vist des de Finlàndia [i] Breus apunts sobre el sistema educatiu finlandès i català (2005)
(, 2005-10)
Aquest volum presenta dos treballs diferents que donen pistes sobre els motius de l'èxit del sistema educatiu finlandès. En primer lloc, "El sistema educatiu finlandès vist des de Finlàndia" és un resum ...
PISA 2003: ítems alliberats (2005)
(, 2005-05)
L'estudi PISA 2003, en el qual van participar 41 països i diverses regions europees, va tenir les matemàtiques com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, la comprensió lectora i les ...
Marc conceptual de l'avaluació de l'educació secundària obligatòria 2006 (2006)
(, 2006-12)
L'informe presenta els principis que guien l'avaluació de l'ESO duta a terme pel Departament d'Educació. S'inclouen els marcs dels diferents estudis realitzats: estudis de resultats (PISA, llengua ...
PISA 2000: ítems alliberats (2005)
(, 2005-02)
L'estudi PISA 2000, en el qual van participar 32 països, va tenir la comprensió lectora com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, les matemàtiques i les ciències de la naturalesa. ...
PIRLS 2006: estudi Internacional sobre el progrés en comprensió lectora: marcs teòrics i especificacions d'avaluació (2006)
(, 2006-04)
L'estudi conté el marc conceptual de l'avaluació internacional sobre la capacitat lectora dels nens i nenes de 4t curs de l'educació primària. L'avaluació, promoguda per la IEA, permet obtenir dades ...
Marc conceptual de l'avaluació de l'educació primària 2007 (2007)
(, 2007-06)
L'informe presenta els principis de l'avaluació del sisè curs de l'educació primària, duta a terme pel Departament d'Educació en coordinació amb l'Instituto de Evaluación del MEC. Després d'una introducció ...
Sistema d'indicadors d'educació de Catalunya, núm. 13
(, 2009-12)
Volum que actualitza les edicions anteriors. Inclou els indicadors propis de Catalunya, els indicadors que ens informen de l'educació als països de la zona euro, de l'OCDE i dels països que formen part ...