Sistema d'indicadors d'educació de Catalunya, núm. 13
Alternative title
Sistema d'indicadors d'educació de Catalunya
Document Type
Report
Abstract
Volum que actualitza les edicions anteriors. Inclou els indicadors propis de Catalunya, els indicadors que ens informen de l'educació als països de la zona euro, de l'OCDE i dels països que formen part de la Unió Europea, així com sèries temporals, que són il·lustratives de l'evolució del nostre sistema educatiu. Per primera vegada, s'incorporen a l'estudi els indicadors de la formació del professorat en TAC (tecnologia per a l'aprenentatge i el coneixement).
El volum agrupa els indicadors en les quatre categories habituals i els cinc indicadors europeus de referència, Lisboa 2010.
Entre els indicadors de resultats s'inclouen els obtinguts en estudis recents, com són la prova censal de sisè d'educació primària, feta per primer cop el maig de 2009, i els resultats de l'educació postobligatòria a Catalunya de l'any 2008. S'inclouen els resultats obtinguts per Catalunya en l'estudi internacional SITES 2006 i els indicadors sobre la despesa en beques i ajuts per a l'estudi.
Citation
Sistema d'indicadors d'educació de Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, núm. 13, desembre 2009.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009-12Extension
195
Collection
Sistema d'indicadors. CSASE; 13, desembre 2009
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Rights
No és permesa la reproducció total ni parcial d’aquest document per cap mitjà electrònic, per a cap propòsit, sense l’aprovació expressa del Departament d’Educació.
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...