Now showing items 1-9 of 9
La situació de la llengua anglesa al batxillerat a Catalunya 2000-2004 (2005)
(Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu, 2005)
L'informe recull les dades obtingudes en l'avaluació de la llengua anglesa efectuada en una mostra d'alumnat de segon de batxillerat. Es donen els resultats obtinguts en les diferents habilitats avaluades ...
La llengua anglesa al batxillerat 2004: avançament de resultats (2005)
(Departament d'Educació, 2005-04)
El segon número dels Quaderns d'avaluació consta de dues parts diferenciades. La primera conté l'avançament de resultats de l'avaluació de la llengua anglesa, que s'ha dut a terme el 2004 amb una mostra ...
Educació primària 2003: avançament de resultats (2005)
(Departament d'Educació, 2005-09)
El tercer número dels Quaderns d'avaluació inclou l'avançament de resultats de l'estudi d'avaluació Educació primària 2003, realitzat pel Consell Superior d'Avaluació en el marc de les avaluacions ...
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 9
(Departament d'Educació, 2005-10)
El Sistema d'Indicadors d'Ensenyament de Catalunya és una actualització dels anteriors estudis publicats pel Consell Superior d'Avaluació en els darrers anys que ofereix dades relatives a l'educació de ...
PISA 2000: ítems alliberats (2005)
(Departament d'Educació, 2005-02)
L'estudi PISA 2000, en el qual van participar 32 països, va tenir la comprensió lectora com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, les matemàtiques i les ciències de la naturalesa. ...
El sistema educatiu finlandès vist des de Finlàndia [i] Breus apunts sobre el sistema educatiu finlandès i català (2005)
(Departament d'Educació, 2005-10)
Aquest volum presenta dos treballs diferents que donen pistes sobre els motius de l'èxit del sistema educatiu finlandès. En primer lloc, "El sistema educatiu finlandès vist des de Finlàndia" és un resum ...
PISA 2003: ítems alliberats (2005)
(Departament d'Educació, 2005-05)
L'estudi PISA 2003, en el qual van participar 41 països i diverses regions europees, va tenir les matemàtiques com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, la comprensió lectora i les ...