Educació primària 2003: avançament de resultats (2005)
Alternative title
Claus per a entendre l'excel·lent competència lectora de l'alumnat de Finlàndia
Document Type
Monograph
Abstract
El tercer número dels Quaderns d'avaluació inclou l'avançament de resultats de l'estudi d'avaluació Educació primària 2003, realitzat pel Consell Superior d'Avaluació en el marc de les avaluacions impulsades per l'INECSE.
Conté dos articles ben diferents: el primer és la conferència pronunciada per Pierre-Louis Gauthier al 1r Seminari d'Avaluació Educativa sobre l'avaluació del sistema educatiu francès. El segon porta per títol "Claus per a entendre l'excel·lent competència lectora de l'alumnat de Finlàndia" i el signa Javier Melgarejo Draper.
Citation
Educació primària 2003: avançament de resultats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2005.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2005-09Extension
63
Collection
Quaderns d'avaluació. CSASE; 3
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Rendiment escolar - Educació primària
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Educació primària 2007: síntesi de resultats (2010)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2010-04)El número 17 dels Quaderns d'avaluació presenta la síntesi de resultats de l'avaluació de l'educació primària 2007. L'avaluació, aplicada a l'alumnat de sisè curs, ha estat impulsada a nivell estatal ... -
Avaluació de sisè d'educació primària 2009: avançament de resultats (2009)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2009-09)El número 15 dels Quaderns d'avaluació presenta la síntesi de resultats de l'avaluació de sisè d'educació primària, que s'ha dut a terme per primer cop el curs 2008-2009. Aquesta és una prova externa i ... -
Proves d’avaluació de les competències bàsiques: educació primària: síntesi de resultats: curs 2004-2005 (2005)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2005)