Mostrar el registro sencillo del ítem
La lectura compartida: proposta didàctica per treballar les estratègies amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi a partir del poema “El ninot de neu” [activitat] (2014)
dc.contributor.author | Escola Tàbor (Barcelona) | |
dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament | |
dc.date.accessioned | 2022-07-20T10:19:55Z | |
dc.date.available | 2022-07-20T10:19:55Z | |
dc.date.issued | 2014-02 | |
dc.identifier.citation | La lectura compartida: proposta didàctica per treballar les estratègies amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi a partir del poema “El ninot de neu” [activitat]. Elaboració: Escola Tàbor. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Tàbor, 2014. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/3287 | |
dc.description.abstract | Proposta didàctica de l’escola Tàbor de Barcelona per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi, a partir del poema “El ninot de neu”. | ca |
dc.format.extent | 18 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.relation.ispartofseries | Saber llegir | |
dc.subject.other | Cicle inicial | ca |
dc.title | La lectura compartida: proposta didàctica per treballar les estratègies amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi a partir del poema “El ninot de neu” [activitat] (2014) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Lectura - Comprensió - Educació infantil | ca |
dc.subject.lemac | Lectura - Comprensió - Educació primària | ca |