La lectura compartida: proposta didàctica per treballar les estratègies amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi a partir del poema “El ninot de neu” [activitat] (2014)
Tipus de document
Altres
Resum
Proposta didàctica de l’escola Tàbor de Barcelona per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi, a partir del poema “El ninot de neu”.
Citació
La lectura compartida: proposta didàctica per treballar les estratègies amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi a partir del poema “El ninot de neu” [activitat]. Elaboració: Escola Tàbor. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Tàbor, 2014.
Autor/a
Escola Tàbor (Barcelona)
Departament d'Ensenyament
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2014-02Extensió
18 p.
Col·lecció
Saber llegir
Matèries (LEMAC)
Lectura - Comprensió - Educació infantil
Lectura - Comprensió - Educació primària - Cicle inicial
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Fem l'entrada del nostre projecte al blog: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Nebot, Meritxell; Escola Cal Maiol (Barcelona, Catalunya) (2017-03)Els alumnes de 6è han desenvolupat un projecte sobre el consum de fruita i verdura, i la petjada ecològica a l’àrea de coneixement del medi natural i social. L’objectiu de l’activitat d’escriptura ... -
Fem una nota!: dictat a l'adult a educació infantil: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Ruiz, Mar; Escola Eduard Marquina (Barcelona, Catalunya) (2017-02-17)Als alumnes de P-4 de l’Escola Eduard Marquina de Barcelona els sorgeix la necessitat d’escriure una nota a les famílies. S’aprofita la situació per fer una activitat de dictat a l’adult. -
Fem l'entrada d'un blog: explica'm un conte: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Homs, Cristina; Escola Cal Maiol (Barcelona, Catalunya) (2017-03)Els alumnes de 6è expliquen contes als més petits, però mai no han explicat què fan per preparar-se. Decideixen fer un escrit per compartir-ho amb les famílies a través del blog. Mitjançant un modelatge ...